Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
norrifrån till örebro sen vidare till hundfjället?Maria_L sa:Är det ingen som kommer norrifrån med tåget till Örebro den 17:e för intervju, och sedan vidare till Hundfjället?
Skistar för Lindvallen/Högfjället är det som har vanliga intervjuer i Örebro medans Tandådalen/Hundfjället har en hel helg med aktiviteter och intervjuer. Dom har väl bara bestämt så.gila sa:O en fråga.. varför får vissa vara med en hel helg med aktiviteter osv. medan vissa.. som mig själv får komma på intervju i Örebro?
<------EmmaBj sa:Någon som ska till hundfj/tandå intervju för skidlärare?
JohnnyBalkong, samåka? Åker också från Västerås =)JohnnyBalkong sa:Blev uppringd idag, ska till Tandådalen/Hundfjället den 19e.
Åker med största sannolikhet egen bil från Västerås. Säg till om någon vill bli upplockad på vägen.
jag åker från örebro efter att jag har varit på intervjun den 17e... med tågajda sa:Jag ska till tandådalen/hundfjället den 19-21 sept.
Någon mer som kommer att åka ifrån Örebro?
Okej, vore ju nice att samåka, så blir det ju billigare, och trevligare :pfridsen sa:ajda, åker från norrköping, åker ju via örebro.![]()