Intervju 19-21/9 Sälen

Intervju 19-21/9 Sälen
Har blivit lite ändringar så jag har 3 platser i min bil från GBG ToR till Sälen den 19-21

Samma som tidigare, dra ett mess om ni vill åka med.

Senast ändrad:
Intervju 19-21/9 Sälen
jag ska på intervju i sälen och bor i norrköping så man kan åka med hem, tyvärr inte dit för jag ska till vemdalen innan... men om man ska till vemdalen med så går det jättejättebra :)

Intervju 19-21/9 Sälen
Är det ingen som kommer norrifrån med tåget till Örebro den 17:e för intervju, och sedan vidare till Hundfjället?

Intervju 19-21/9 Sälen
Har blivit lite ändringar så jag har 3 platser i min bil från GBG ToR till Sälen den 19-21

Samma som tidigare, dra ett mess om ni vill åka med.

Intervju 19-21/9 Sälen
heyhey jag blev kallad i dag för intervju i örebro söndagen den21 jah åker i från norrköping iaf om nån vill åka med =? Tyrèn

Intervju 19-21/9 Sälen
Jag ska till Örebro den 20e nån som ska dit o vill samåka?
Jag bor i Oslo.. kommer från Skövde.. några ideer nån om samåkning?

O en fråga.. varför får vissa vara med en hel helg med aktiviteter osv. medan vissa.. som mig själv får komma på intervju i Örebro?

Intervju 19-21/9 Sälen
Vad är det för typ av aktiviteter osv som ni säger? någon som varit där tidigare? själv blire tandådalen/hundfjället 19-21 med bussen :)

Intervju 19-21/9 Sälen
gila sa:
O en fråga.. varför får vissa vara med en hel helg med aktiviteter osv. medan vissa.. som mig själv får komma på intervju i Örebro?
Skistar för Lindvallen/Högfjället är det som har vanliga intervjuer i Örebro medans Tandådalen/Hundfjället har en hel helg med aktiviteter och intervjuer. Dom har väl bara bestämt så.

Intervju 19-21/9 Sälen
Blev uppringd idag, ska till Tandådalen/Hundfjället den 19e.
Åker med största sannolikhet egen bil från Västerås. Säg till om någon vill bli upplockad på vägen.

Intervju 19-21/9 Sälen
´jag är kallad till intervju i örebro den 21. Men jag satt och grunnade på hur många som går vidare från intervjuerna till arbetena?
Är det stor chans att man får jobbet när man väll har kommit till intervjun.
vad ställs för frågor osv?

Intervju 19-21/9 Sälen
Vad kostar det med tåg tur & retur från sälen? någon som har koll på de? jag är värdelös på sånt :p Ingen som tänkt åka bil ifrån örebro? Vore ju nice att samåka upp :)

Intervju 19-21/9 Sälen
fridsen sa:
ajda, åker från norrköping, åker ju via örebro. :)
Okej, vore ju nice att samåka, så blir det ju billigare, och trevligare :p
Åker du själv i en bil? Vet att det är en tjej till ifrån Örebro som ska upp, hon vill
säkert också åka med.

Intervju 19-21/9 Sälen
Till AJDA
att åka tåg till sälen är sjukt krångligt! räkna med en hel dag samt minst fyra fem byten innan du är framme! lycka till!

Intervju 19-21/9 Sälen
Tja! Ska på intervjuhelgen 19-21 i Tandådalen o Hundfjället och åker egen bil: Åker från Tjällmo/Motala i Östergötland så är det någon som vill samåka så går det fint!!

Intervju 19-21/9 Sälen
tänkte bara höra om det är fler som sökt men inte fått svar överhuvudtaget än?

Börjar bli orolig att de glömt bort mig på skistar..

edit: ringde upp dom. de tar inte upp alla samtidigt och man kan få svar så sent som 6 oktober.

Senast ändrad:
Intervju 19-21/9 Sälen
Någon som vet hur man gøra om man har fått både ørebro och sælenhelgen ? dubbelbokning asså. Frågat dom på skistar informationen vet ju inget nær man snackar med dom

Tillbaka
Topp