Intervju 19-21/9 Sälen

Intervju 19-21/9 Sälen
Lite sent ute med denna fråga kanske men jag hittade precis hit så jag får hoppas på att iallafall någon svarar :D

Vad packar alla människor som ska till hundfjället nu över helgen? Jag är lite smått förvirrad och har ingen aning om vad jag ska packa med mer än de få saker som står i mailet från Skistar!! :S Tips?

Intervju 19-21/9 Sälen
Packa klassikern. Oömmakläder :) annars klarar du dig nog på det som står i skistars anvisning.

Kör hårt och ses där imogon!

Intervju 19-21/9 Sälen
hejsan nu är de flesta intervjuerna gjorda. både i tandådalen och lindvallen. Hur tycker ni det gick?
Själv var jag på intervju idag för skiduthyrning i lindvallen. Jag tycker att min intervju gick bra. Snackade om allt möjligt. får svar 1 oktober.
Tror ni att ni kirrade jobbet?

Vad gjorde ni för aktiviteter ni som var uppe en hel helg?

Intervju 19-21/9 Sälen
Då var man tillbaka från en underbar helg. Tack alla som förgyllde den. :-)
Hoppas ni får kanontrevliga svar om jobb och hakar på "oss" som kommer jobba där. Givetvis vill jag också ha det där underbara samtalet om ett par dagar.. ;-)

På facebook är gruppen Tandådalen/Hundfjället Team 08-09 skapad. Tänkte lassa upp lite bilder från helgen där, känn er fria att joina..

Intervju 19-21/9 Sälen
hej all coolingar, hoppas att era intervjuer gick bra och att alla blir glada! =) Kanske vi ses till vintern då, någon som sökt till skidskolan TD/HF?? Vi behöver lite friskt blod, haha.

Intervju 19-21/9 Sälen
Schysst helg! Men stuga 42 var ändå bäst. Jepp jepp, jag har sökt skidskolan, bara hoppas på att man får det nu :) Någon som fått något svar än?

Intervju 19-21/9 Sälen
Jag var på intervju igår för lindvallen som skiduthyrare- Idag ringde de mig och sa att jag hade fått jobbet. Riktigt jävla gött. Någon som har fått jobb eller som skall upp? Adda min msn så fall Bajen_snygg88@hotmail.com (längesen jag gjorde den)

Intervju 19-21/9 Sälen
USNAVY sa:
Jag var på intervju igår för lindvallen som skiduthyrare- Idag ringde de mig och sa att jag hade fått jobbet. Riktigt jävla gött. Någon som har fått jobb eller som skall upp? Adda min msn så fall Bajen_snygg88@hotmail.com (längesen jag gjorde den)
Snabbt jobbat! Vart bor du?

Intervju 19-21/9 Sälen
Jag vet faktiskt inte vart jag skall bo..
Har inte fått någon som intervju, men bakom lammet och grisen i lindvallen tror jag. som sagt adda min msn fall ni vill snacka lite gött innan. Bajen_snygg88@hotmail.com ses i vinter

Tillbaka
Topp