Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så du fick besked direkt från Kläppen eller? Till mig sa dom att besked kommer v. 38. Hoppas att det inte är kört för min delHoneyqute sa:Jag fick jobb som skidlärare på Kläppen.
Men jag ska åka upp till Tandådalen/Hundfjället på intervju och känna på hur det funkar där uppe.
Blir ett väldigt tufft beslut om jag får ett ja hos de med.
Någon som har jobbat som skidlärare på Hundfjället eller Kläppen som kan ge lite fördelar/nackdelar?
Nej, jag sökte liftvärd, och jag tyckte att intervjun gick väldigt bra. De verkade nöjda. Nu får man bara hålla tummarna då.Honeyqute sa:Det är absolut inte kört för din del.!
De hör senast av sig v.40
Har du sökt skidlärare?
Vi håller tummarna så kanske vi ses i vinterPelmazo sa:Nej, jag sökte liftvärd, och jag tyckte att intervjun gick väldigt bra. De verkade nöjda. Nu får man bara hålla tummarna då.Honeyqute sa:Det är absolut inte kört för din del.!
De hör senast av sig v.40
Har du sökt skidlärare?
Du måste åka på intervju för att få ett jobb.Elin871 sa:Så om man inte får intervju kan man fortfarande få jobbet?![]()
Vilken tjänst sökte du? Vi kanske ses i vinterellinor sa:Jag var också på intervju för Kläppen igår och det kändes väldigt bra! Får besked så snart som möjligt så håller tummarna![]()
Ring och fråga annars? Kan ju inte skada och du får ju ett besked då..Elin871 sa:ok så det känns ju ganska kört för min del då :/
Det störiga är ju att de borde skicka om man inte får så fort som möjligt..