Intresse för Cham

Ludish

Ny medlem
Intresse för Cham
Tja!

Har planer på att dra till chamonix i vinter och göra en sässong. Jag behöver dock lite folk för att fylla en lägenhet på huvudgatan. Hyra typ 370€/person/månad.
De finns plats för 5 personer i lägenheten och just nu är de jag och Jonna25 som kommer att bo där.

Vi söker nån som är skid/bräd intresserad och gärna gjort sässong tidigare men absolut inget krav.

Hör av er!

Senast ändrad:
Intresse för Cham
Så de blir en fjärde säsong för Ludde?
Hur är läget? Vet du fler som ska ner igen?
Är det samma lägenhet som du hade förra året?
Jag och Jocke ska ner igen men det är väll boende på Syd som är mest intressant.

/Viktor

Senast ändrad:
Intresse för Cham
ska ner och jobba min första säsong i chamonix, gjort 2 säsonger i svenska fjällen förut. behöver någonstans att bo. kommer att jobba på ett ställe som heter monchis, ligger de i närheten av där du har boende? är 25 år och åker skidor.

/jonna

Intresse för Cham
Jag drar ner första december, har boende men vet dock inte vilken gata lyan ligger på. Någon som har erfarenhet av tidigare säsong och har koll på hur svårt det är att få tag i ett jobb?

Intresse för Cham
Tja! Tänkte också dra ner till cham... blir min första säsong. Är intresserad som fan! Hör av dig om du fortfarande behöver folk!?

Intresse för Cham
Tja! Vi är fyra personer som ska ner och göra vår första säsong! Vi har inte fixat boende än men har typ jobb. Om det finns plats så kanske vi kan fylla upp. :) Annars hur fixade ni ert boende?
Tacksam för svar!

Intresse för Cham
Norsk gutt på 23 som også er interessert som faen!! Skal ikke jobbe, kun ski.. mail på veghelg@hotmail.com om dere fortsatt trenger folk :) Håper så!!

Intresse för Cham
Norsk gutt på 23 som også er interessert som faen!! Skal ikke jobbe, kun ski.. mail på veghelg@hotmail.com om dere fortsatt trenger folk :) Håper så!!

Intresse för Cham
tjena!

hur ser de ut? är lyan full än eller finns de fortfarande en chans för två snowboardåkande tjejer på 19 år som är grymt sugna på att shar dock inte vart där nån gång förut, men båda har begåvats med sjukt bra lokalsinnen :P så vi kan nog lära oss hitta där tsm :)säsonga i chamonix!

hör gärna av er :)
msn: sunshiine_90@hotmail.com / hanna_aman@hotmail.com
mobil: 0730421960

/ Johanna och Hanna

Intresse för Cham
hej,

jag är en tjej på 23 år som söker boende i chamonix. jag håller på att överge snowboarden för att mest åka skidor... om ni har en plats över så skriv gärna till marianneberg1@gmail.com , jag är så himla sugen på att komma iväg och åka lite!

ha det gott!
/marianne

Tillbaka
Topp