Iphone 1.1.2

• Trådstartare Trådstartare NOFFOGGE
  • Start datum Start datum
Iphone 1.1.2
ortner sa:
Om du köper en Iphone men programvara 1.1.2 så får du först nergradera den till 1.1.1 och sen jailbreaka den på www.jailbreakme.com. Sen när du har gjort de så kommer en ny ikon som heter "installer" klickar du på den så öppnas de ett program där du laddar ner olika program till din iphone. Sen ska du instalera Oktoprep som finns i Installern. Sen är det bara att uppgradera den till 1.1.2 och den är fortfarande jailbreakad. http://jailbreakme.com/1.1.2/
Läs där för mer info.
på det där sättet låser du inte upp den utan bara jailbreakar den?

Iphone 1.1.2
vad är skilnaden på att jailbreaka och låsa upp?

Kommer inte köpa en från blockaet för att jag ska till usa på påsk,

tack för alla svar :)

Iphone 1.1.2
bodenis sa:
ortner sa:
Om du köper en Iphone men programvara 1.1.2 så får du först nergradera den till 1.1.1 och sen jailbreaka den på www.jailbreakme.com. Sen när du har gjort de så kommer en ny ikon som heter "installer" klickar du på den så öppnas de ett program där du laddar ner olika program till din iphone. Sen ska du instalera Oktoprep som finns i Installern. Sen är det bara att uppgradera den till 1.1.2 och den är fortfarande jailbreakad. http://jailbreakme.com/1.1.2/
Läs där för mer info.
på det där sättet låser du inte upp den utan bara jailbreakar den?
Mm, trodde att dem menade jailbreaka med att "låsa upp". Läste inte så noggrant i forumet inna jag skrev för att vara ärlig^^

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
Technique sa:
alltså...

iPhone är det fetaste man kan ha just nu, och alla sony ericsson är kokt i skit.
3G är värdelöst
På vilket sätt skulle 3g vara värdelöst? Äger ju gsm. Nu sitter jag i en bil på en snö moddig väg och har 5,4mbits hastighet på laptoppen. Sjukt bra att kunna sitta och utföra diverse sysslor på nätet. TEX trycka till bakåtsträvare som dig:) du tyckte väl att det var kasst när vhs kom ut på marknaden och du fick väl panik när dvd kom? Och nu när det kommer blueray så vet du väl inte vad du skall ta vägen?:) haha, skämt å sido men 3g är väldigt bra! Men när w-lan täcker sverige så är det naturligtvis bättre! Och ja, japan har 4g=24mbit/sek.

Tillbaka
Topp