Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men är du skön eller? Wikipedia är i dom flesta fall en minst lika bra källa som en gammal tjock Encyklopedi, oftast bättre då den är aktuellt uppdaterad. Wikimedia jobbar som fan med att redigera felaktiga uppgifter, och för att ändra i en text måste man ange en vettig källreferens.johanjc sa:SNDVLL: du försöker bevisa nåt och hänvisar till wikipedia? xD då kan du ju lika gärna ge upp, vem som helst kan ändra texter och fakta på wikipedia!
Oj, det var rätt så snabbt för att vara en telefon. Jag menar, 10MB/s - det är nästan tio gånger mer än jag får ut här hemma vid datorn.SNDVLL sa:... Håller helt klart med om att dom var snåla på 3G-farten. Fick ett glatt SMS av telia igår där dom sa att dom höjt farten upp till 10 MB/s. Kul att telefonfan bara stödjer 7,2 MB/s..
Självklart Mb/s ska det vara :PCitruz sa:Oj, det var rätt så snabbt för att vara en telefon. Jag menar, 10MB/s - det är nästan tio gånger mer än jag får ut här hemma vid datorn.SNDVLL sa:... Håller helt klart med om att dom var snåla på 3G-farten. Fick ett glatt SMS av telia igår där dom sa att dom höjt farten upp till 10 MB/s. Kul att telefonfan bara stödjer 7,2 MB/s..
Fast nu kanske du menade 10, resp. 7.2 Mbit/s, vilket verkar mer troligt. Kalla mig besserwisser, men det är ganska stor skillnad.
För övrigt så verkar det som en rätt så schysst telefon, men tyvärr så kommer priset självklart ligga över molnen som vanligt. Skulle jag köpa en telefon nu så hade det lätt varit en Desire, för typ hälften av priset för en iPhone 4.
Taltiden har de ökat med 40 %, batteriet är givetvis större men inget märkvärdigt.theoJ sa:okej nu måste jag bara veta vad som är sämst och ologiskt med iPhone?buzzlightyear sa:allt apple gör är sämst och ologiskt
har en 3Gs 16gb, och är fenomenalt nöjd på alla sätt och vis, det ända jag kan klaga på är batteritiden.
de e fan rätt najs, fast det skulle nog funkat att dom bara gör en ny iphone 4, 3GS 8gb borde inte va storsäljare ..oskarmunters sa:"Keep applications open in the background. Organise your apps with folders. Shop for books in the iBookstore. The 8GB iPhone 3GS takes advantage of all the great features of iOS 4." Kommit en 3GS 8gb nu också?
3g 8 gig försvinner ju, 3gs 8 gig kommer istället för den. De måste väl kunna erbjuda ett lite billigare alternativ.wallb3rg sa:de e fan rätt najs, fast det skulle nog funkat att dom bara gör en ny iphone 4, 3GS 8gb borde inte va storsäljare ..oskarmunters sa:"Keep applications open in the background. Organise your apps with folders. Shop for books in the iBookstore. The 8GB iPhone 3GS takes advantage of all the great features of iOS 4." Kommit en 3GS 8gb nu också?
apps är hur kul som helst, man måste bara hitta guldkornenPerkal sa:Apple prylar i all ära, men just iphonen är jag inget fan av. Har en jävla piss mobil men när jag fingrat på mobiler tycker jag HTC har varit bättre. Visst att det finns sjukt mycket apps men hur kul är dom? HTC reklam är ju briljant också, älskar den.
fabbinjo sa:Det är nästan så att man blir förbannad. Är dom så dumma eller försöker dom bara ljuga ang videosamtalen? Dom är verkligen inte först och bara en liten liten disclaimertext nämner att båda parter måste ha en iPhone4 och sitta med ett trådlöst nät. För helvete, videosamtal är verkligen inget nytt och dessutom har resten av tillverkarna det på riktigt, dvs över telenätet.
den släpptes igår i usa stod de i tidningen. haha fyller år idag då hade dom kopierat artikeln och gett mig den. och sa att jag skulle få en iphone 4 nör vi åker till usa om 2 veckor! CLEANT!!!!!Fiberteknologi sa:Det är något förstärkt glas som kan böjas flera cm innan de går sönder, så att dom har de är bara positivt och hållbart. Sen är de en förstärkt ram som är specialgjord så den fungerar även som antenn.
Att filma i HD låter ju inte så dumt heller..
Men den har inte släpps än ifall någon vill veta. Apple har bara gått ut med den. Släpps i USA 24 juni och ungefär en månad senare i Sverige.
Passande att mitt abonnemang går ut 20 juli (Y)
Utter sa:Efter lång studie av den tekniska delen av detta forum har jag kommit fram till att Utter inte ær Apples størsta fan..?fabbinjo sa:Det är nästan så att man blir förbannad. Är dom så dumma eller försöker dom bara ljuga ang videosamtalen? Dom är verkligen inte först och bara en liten liten disclaimertext nämner att båda parter måste ha en iPhone4 och sitta med ett trådlöst nät. För helvete, videosamtal är verkligen inget nytt och dessutom har resten av tillverkarna det på riktigt, dvs över telenätet.
jag hade lite fel. den fins att köpa i butik 24 juni. men kunde köpas idag om man förhandsbokat den. kameran filmar i 720 progresiv bild. 40 bilder i skeunden tror jag de va. finns en film på appstore om de!lillbever sa:den släpptes igår i usa stod de i tidningen. haha fyller år idag då hade dom kopierat artikeln och gett mig den. och sa att jag skulle få en iphone 4 nör vi åker till usa om 2 veckor! CLEANT!!!!!Fiberteknologi sa:Det är något förstärkt glas som kan böjas flera cm innan de går sönder, så att dom har de är bara positivt och hållbart. Sen är de en förstärkt ram som är specialgjord så den fungerar även som antenn.
Men den har inte släpps än ifall någon vill veta. Apple har bara gått ut med den. Släpps i USA 24 juni och ungefär en månad senare i Sverige.
Du har fortfarande fel. Den fanns inte att förhandsboka förens i förrgår, eftersom ingen utanför Apple officiellt kände till den (Känner till att den läckte, men den var inte släppt för det). Sen filmar den i 30 fps, stod på Steves slides under keynoten och står under specen på Apples hemsida, http://www.apple.com/iphone/specs.html ...lillbever sa:jag hade lite fel. den fins att köpa i butik 24 juni. men kunde köpas idag om man förhandsbokat den. kameran filmar i 720 progresiv bild. 40 bilder i skeunden tror jag de va. finns en film på appstore om de!lillbever sa:den släpptes igår i usa stod de i tidningen. haha fyller år idag då hade dom kopierat artikeln och gett mig den. och sa att jag skulle få en iphone 4 nör vi åker till usa om 2 veckor! CLEANT!!!!!Fiberteknologi sa:Det är något förstärkt glas som kan böjas flera cm innan de går sönder, så att dom har de är bara positivt och hållbart. Sen är de en förstärkt ram som är specialgjord så den fungerar även som antenn.
PrecisFlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :PUtter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
*Skriver ut som att videosamtal är någon slags revolution. Va fan, har haft det i mina telefoner i snart 10 år.
*Inga specifikationer ang prestanda. Processor? 3gs är ju rejält mycket långsammare än t ex HTC Desire (600 vs 1000) och i sommar/höst kommer det både Samsung och HTC-lurar med 1,2 och t o m 1,5 dual core.
*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m.
*Fortfarande fruktansvärt låst. Ej flashkompatibel.
Nja, kan väl säga att jag baserar mina teknikinköp på mer än ett snyggt yttre :DPNyberg sa:Efter lång studie av den tekniska delen av detta forum har jag kommit fram till att Utter inte ær Apples størsta fan..?