Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...TheFibretech sa:Jag har ipod touch med iphone mjukvara, har den jailbreakad.. kan man fixa iCopter gratis då?
Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?Erik sa:Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...TheFibretech sa:Jag har ipod touch med iphone mjukvara, har den jailbreakad.. kan man fixa iCopter gratis då?
Har du inte lärt dig att man ska stödja folket som gör spel så att de kan göra nya apps!?TheFibretech sa:Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?Erik sa:Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...TheFibretech sa:Jag har ipod touch med iphone mjukvara, har den jailbreakad.. kan man fixa iCopter gratis då?
Köp en riktigt telefon istället, med win mobile, då kan du köra det mesta "gratis"TheFibretech sa:Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?Erik sa:Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...TheFibretech sa:Jag har ipod touch med iphone mjukvara, har den jailbreakad.. kan man fixa iCopter gratis då?
tack för upplysningen men nu är det så att jag inte har en win mobil...T3nggren sa:Köp en riktigt telefon istället, med win mobile, då kan du köra det mesta "gratis"TheFibretech sa:Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?Erik sa:Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...![]()
det är inte svårt att hantera, sjukt kul!mistersedin sa:det står ju streetlab under brädan på 0.25
såg fett kul ut, lite svårt kanske att hantera kanske
lux touch är inte så bra... inte riktiga riskkänslan! om de gör den lite bättre så..PretzelMange sa:Lätt lux touch Som risk fast på iphone
Gratis!!!
Hmm.. funderat på samma sak! sökte lite på google för nån månad o läste att det skulle gå.. min iPhone är på lagning då glaset sprack så ja har inte kunnat fixa iaf. men vet ju inte om det går då..TheFibretech sa:Kan man inte fixa adobe flash till iPhone/iPod touch?
Jag vill kunna kolla på filmklipp på vimeo och freeride m.m
W00T!? Det var gratis när jag laddade ner det... kostar alla apps nuförtiden eller?Erik sa:Har du inte lärt dig att man ska stödja folket som gör spel så att de kan göra nya apps!?TheFibretech sa:Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?Erik sa:Var inte så snål nu, det kostar 7 kr...
Bara de som inhandlas via Appstore, och som utvecklaren bestämt sig för att prissätta.felix sa:W00T!? Det var gratis när jag laddade ner det... kostar alla apps nuförtiden eller?Erik sa:Har du inte lärt dig att man ska stödja folket som gör spel så att de kan göra nya apps!?TheFibretech sa:Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?
Japp, var besatt ett tag ;DRoosvall sa:jelly caaaaaaaar!
Har man en Jailbreakad iPhone så...shibbelito sa:jag vet att min kompis hadde 1000000 spel och program (som han laddat hem grattis) fast hans IPhon gick också sönder efter ett tag så..
kan ta reda på vart han fick allt i från om nån vill..
jailbreaka din ipod touch/iphone så kan du göra om allt, fixa alla spel typ, när du jailbreakar den, kan du göra exakt allt med den, byta ut alla ikoner, göra egna teman, du kan göra allt dåOllies sa:Någon som har lite tips?
Men Demos är inge kulSmoofProductions sa:finns ju tusentals gratis-spel på appstore med! sök på light eller free i appstore,