Italien?

e-beth

Ny medlem
Italien?
Hej,

är det någon som har säsongat i Italien (Aosta trakten)?

Vore kul om någon kunde skriva lite om hur pisterna resp. offpisterna ter sig där nere.
Finns det mycket orört puderluder? Av vad jag har hört så sitter italienarna mest och solar! ;)

Om ingen här har säsongat i dessa trakter kanske det finns några som i alla fall varit nere ett par veckor och kört.

Sedan har jag en fråga om vägen från tex. Champuloc, Gressoney... till Val d`Isère.
Av vad jag kunnat tolka från diverse kartor kör man inte genom några tunnlar. Är det någon som har erfarenhet av dessa vägar vintertid? Framkomlighet?

Tacksam för svar

/E-beth
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp