ja har ett boende o dela, nån?

sharkbait

Ny medlem
ja har hittat ett rum att hyra över säsongen på kabinbanevägen, 2 till 3 sängplatser, nån som vill dela me mej?? vi delar Kök med matplats, tv-rum, hall, wc, dusch, tvättstuga m.m. sovrummen är "fullutrustade" liksom köket och tv-rummet. enda saken är att han tyvärr bara hyr ut till tjejer!! dont know why men de e ju hans hus så han bestämmer.
sååå, finns de några tokiga töser som vill bo me mej???

pris får ja veta imorgon måndag 7 dec, då han inte hade tid o prata ikväll.

Senast ändrad:
Haha nää, låter lite skrämmande att en HAN bara hyr ut åt tjejer, när du minst anar det kryper han in i erat rum!

han kanske tycker att det är större chans att huset förblir stående och inte sönder supet som det är risk för ifall något kill gäng bor där. Men gubben lär ju inte bo där när ni gör så då borde det ju vara lugnt. Visst ska man alltid vara försiktig

fattade de som att han bor i sthlm när ja prata me han så... men ja lovar ja ska sova me kniven under kudden om ja bor där ;)

matte_c
sorry ja fick inte plats me den biten om att de bara e tjejer som han hyr ut till, men du kan väl låssas du e en när han lämnar nycklar ;)
ja har inge emot att bo me killar så

Senast ändrad:
Haha awesome!! Men jag kan ha på mig klänning o peruk i 20 min om så behövs! Konstigt nog har jag använt den tekniken i ett annat senarium och faktiskt så funka det! Ha!

UPPDATERING GOTT FOLK OM LGHN I ÅRE!!
så här är det, lghn har fullt utrustat kök, tv/allrum, badrum tvättstuga och förråd, det finns 8 bäddar sammanlagt, men bara 5 st kvar nu, eller 4 blir de för ja ska ha en me ju, och enbart tjejer kommer bo där. eventuellt bara 2 sänmgar för två tjejer funderar på två nu.
de rummen som finns kvar är ett på ca 13 kvm med tre sängar, det är bra sängar enligt ägaren. andra rummet är mindre med två sängar.

exakta adressen är KABINBANEVÄGEN 15, den ligger med andra ord i Åre by, typ vid Olymipa liften.

han tar 3500 per skalle i månaden.

hör av er vid intresse!!

Hm... jag är eventuellt intresserad. Men man har alltså inget eget rum utan delar?
/24-årig tjej som kommer jobba på restaurang hela säsongen.

Jag har ett gruppboende för kvinnor i stockholm, kika på min bild så får ni se va glada vi e !
regler:
vi röker PÅ balkongen.
häll ut slatten eller drick ur ALLT i burken.
Man säger hejdå, när man går hemmifrån.
hyran ska vara inne den 25:e (1600:-)
behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kramis allihopa! :D

asså .....det här är inget skämt!

Senast ändrad:
klamydia , en historia i sig. sett att det vart folk där i år men dom har tydligen tröttnat och ett nytt gäng ska in eller?

J-Rosenqvist sa:
Jag har ett gruppboende för kvinnor i stockholm, kika på min bild så får ni se va glada vi e !
regler:
vi röker PÅ balkongen.
häll ut slatten eller drick ur ALLT i burken.
Man säger hejdå, när man går hemmifrån.
hyran ska vara inne den 25:e (1600:-)
behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kramis allihopa! :D

asså .....det här är inget skämt!
hahahahahahahahahaha sthlm :lol:

//D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp