Pascalero Ny medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #1 Vilken färg ska jag ha på jackan till gråa byxor?
hejs Ny medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #3 jag tycker gråa byxor inte är det snyggaste som finns. men kanske som cougah sa, rött eller grönt.
D Deleted member 39569 Guest 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #4 tror att grå jacka blir snyggast till gråa byxor..
odlander Aktiv medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #5 finns ju väldigt många färger till just grå, Alla neonfärgade jackor, det vill säga: Gul, Grön, Röd, Blå o.s.v Svart, Grå, Vit funkar också. Kombinera färgerna går det med.
finns ju väldigt många färger till just grå, Alla neonfärgade jackor, det vill säga: Gul, Grön, Röd, Blå o.s.v Svart, Grå, Vit funkar också. Kombinera färgerna går det med.
heed Ny medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #6 har samma problem... en mörkar grå, blå eller svart jacka blir snyggt. Ska köpa en mörkgrå burtonjacka tror jag..
har samma problem... en mörkar grå, blå eller svart jacka blir snyggt. Ska köpa en mörkgrå burtonjacka tror jag..
Nosskire Medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #7 Håll det enkelt... Svart byxa, Svart jacka. Då kan det aldrig bli fel för nya svarta saker finns det alltid... Om man inte är rik så är det bara jobbigt att börja köpa färgade kläder :S
Håll det enkelt... Svart byxa, Svart jacka. Då kan det aldrig bli fel för nya svarta saker finns det alltid... Om man inte är rik så är det bara jobbigt att börja köpa färgade kläder :S
Ha Ki Medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #8 Jag sitter själv med ett par grå byxor och är i tankarna på att investera i en ny jacka. Det lutar onekligen åt en neongrön denna gång.
Jag sitter själv med ett par grå byxor och är i tankarna på att investera i en ny jacka. Det lutar onekligen åt en neongrön denna gång.
heed Ny medlem 2006-11-17 Jacka till gråa byxor? #9 beställde ett par grå byxor men de var ljusgrå och inte vad jag först hade tänkt mig... men men orkade inte bry mig och de blir säkert grymma
beställde ett par grå byxor men de var ljusgrå och inte vad jag först hade tänkt mig... men men orkade inte bry mig och de blir säkert grymma
Pascalero Ny medlem 2006-11-19 Jacka till gråa byxor? #10 Tack för hjälpen! Blir nog en svart med lite vitt på sidorna. Senast ändrad: 2006-11-19
snowdiver Medlem 2006-11-19 Jacka till gråa byxor? #12 Röd är det första jag tänker på men det går ju med många lite starkare jackor.
O ollenyman Medlem 2006-11-20 Jacka till gråa byxor? #13 en mörkblå och grå jacka tycker jag! av märket ripcurl, jag råkar ha en sån till salu hör av dig om du är intresserad
en mörkblå och grå jacka tycker jag! av märket ripcurl, jag råkar ha en sån till salu hör av dig om du är intresserad