Jacob Wester at the x-games(film)

snälla, varför lägga upp sånt där?

det kan ju vem som hellst göra..

Senast redigerad av en moderator:
Filmat med digitalkamera/dvkamar haha :P HÖrt talas som fraps? Eller kanske gamecam?

det var den kameran du filmade den där filmen ifrån åre med eller hur?
har du inte torkat bort snorkråkan från linsen än?

jag förstår inte vad som är meningen med att lägga upp jibberishfilmer ?
sen om du så gärna vill visa jacobs xgamesåk, varför inte länka en riktig film från tex youtube ? sen så var du inte överdrivet bra på jibberish, du använder "mellanslagsfusket" för att corka ut allt ..

vad jag kommer ihåg körde jacob angaroo i sista . bra kört btw . mphh..

me3n fuck vad åligt troddde knagaro va double flatspin 900 ... han gör ju lincoln i första såkallade ''flatspinen'' o sen en flatspin o sen 180 i den riktiga filmen alltså .. då var väl ingen riktigt kangaroo ?? för om ni kollar odrentligt så ser ni att han voltar på första flaten .. o då blir det lincoln...

me3n fuck vad åligt troddde knagaro va double flatspin 900 ... han gör ju lincoln i första såkallade ''flatspinen'' o sen en flatspin o sen 180 i den riktiga filmen alltså .. då var väl ingen riktigt kangaroo ?? för om ni kollar odrentligt så ser ni att han voltar på första flaten .. o då blir det lincoln...

jeppenator sa:
onödigg tråd?..

gan va jobbiiiiigt me jibberishfilmer.. nästan lika illa som studsmatta
säger studsmatte film älskarn.. säger som du gör om studsmatta om jag gör en film så äger den ja har ideer om nya vinklar..

ps ja e oseriös--

Senast ändrad:
HAHA fan värd tråd :D Wester är ju cp = äkta svensk :) Men varför lägga upp en jibberishfilm? de är ett spel! Kul att se när jag spelar gta lixom?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp