Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lillebror^^ smörarOWester sa:du e min idol.
det gör han bara för att få smaka på Jakobs lördagsgodis.Bajskorven sa:Lillebror^^ smörarOWester sa:du e min idol.
det e söndagTheFibretech sa:det gör han bara för att få smaka på Jakobs lördagsgodis.Bajskorven sa:Lillebror^^ smörarOWester sa:du e min idol.
dumbass de är söndag idag. shitTheFibretech sa:det gör han bara för att få smaka på Jakobs lördagsgodis.Bajskorven sa:Lillebror^^ smörarOWester sa:du e min idol.
men det vet jag. men det kommer väl fler lördagar? man får ju äta godis varje lördag.Roosvall sa:dumbass de är söndag idag. shitTheFibretech sa:det gör han bara för att få smaka på Jakobs lördagsgodis.Bajskorven sa:Lillebror^^ smörar
haha eller varje dagTheFibretech sa:men det vet jag. men det kommer väl fler lördagar? man får ju äta godis varje lördag.Roosvall sa:dumbass de är söndag idag. shitTheFibretech sa:det gör han bara för att få smaka på Jakobs lördagsgodis.
det är bara det vinnande åket, han stompade kangaroo i förstaOlaMelin sa:Jacobs båda åk från superfinalen som gick av stapeln idag klockan 17.00
jaa tydligen gör han det =)jeppenator sa:åker jacob för sweet numera?