Jag är fattig, bortskänkes?

GustavTman

Medlem
Hej all freeriders, nu är det så att jag är superfattig och inte har råd med skidprylar. Någon som vill skänka mig lite jibbgrejjor? :)

uttorkade belag, spruckna kanter, delaminerade, rostiga och smällda stålkanter.

har du tur så finns det säkert nån som inte läser denna tråd som har skidor med dessa egenskaper som du kan få, men bara om du betalar frakt.

tyvärr, funkar inte så haha.

Senast ändrad:
skön

Senast redigerad av en moderator:
Diggar denna tråd, klart som fasen vi i skidvärlden hjälper en broder i nöd! :cool:

Har ett par gamla armadalagg liggandes, rätt risiga i skicket men ska dem vara gratis så får du tåla att dem är slitna!
Skicka ett PM så fixar vi så du tar frakten eller om vi ses någonstans så du kan få dem?

/Jeppe

Du kan få ett par gula Salomon X-Scream. Finns i La Grave. Gott skick minus en buckla på en stålkant. Se även mina annonser här på FR.

jeppenator sa:
Diggar denna tråd, klart som fasen vi i skidvärlden hjälper en broder i nöd! :cool:

Har ett par gamla armadalagg liggandes, rätt risiga i skicket men ska dem vara gratis så får du tåla att dem är slitna!
Skicka ett PM så fixar vi så du tar frakten eller om vi ses någonstans så du kan få dem?

/Jeppe
har redan fixat skid prylar men sjuk schyst av dig att svara ge dom till någon som behöver dom mer en mig du e en jävligt bra förbild tack :)

Tillbaka
Topp