Jag år i Åre nu!

Jag år i Åre nu!
BataZion sa:
Så som rubriken säger så är jag i Åre.
Min lägenhet är helt över fet, allt från platt tv till bastu och balkong. Två kök två toaletter två tv och två vardags rum helt sjukt.
Vilka andra är här i Åre nu?
jag är inte i åre:( men jag vill

Senast ändrad:
Jag år i Åre nu!
Vad är det som stoppar dig att komma upp?
Har du ingen sängplats? du kan hyra en soffa av mig.
Har du ingen bräda med bindningar? Du kan få hyra en av mig!
Har du inga boots? Ej la du kan få hyra boots av mig med haha =P
So vad stoppar dig från att komma upp nu då?

Jag år i Åre nu!
BataZion sa:
Vad är det som stoppar dig att komma upp?
Har du ingen sängplats? du kan hyra en soffa av mig.
Har du ingen bräda med bindningar? Du kan få hyra en av mig!
Har du inga boots? Ej la du kan få hyra boots av mig med haha =P
So vad stoppar dig från att komma upp nu då?
Fan vad klockrent! hahaha.

Jag år i Åre nu!
av mig får han LÅNA. jag tar inte betalt för att få fler snowboardåkare i backen. ;)

Fast soffan får du hyra av Batazion.

Jag år i Åre nu!
Trodde det är det du lever på, med tanke på vad du jobbar med. Men det kanske mer är att banka vett i dom som inte fattar att det är så mycket bättre att nöja sig med en planka än med två? ;)

Jag år i Åre nu!
Det e bra kula att du lånar ut din bräda till han då behöver jag inte ge han ett paketpris för att han hyr allt på samma ställe =P
Av mig får man inte låna nånting alltid när jag lånar ut saker så går dom sönder.
Man blir inte miljonär genom att ge bort allt man har!

Jag år i Åre nu!
ska inte bli miljonär. vill bara att det ska bli fler snowboardåkare än skidåkare i backarna. man ger inte bort om man lånar ut..

Niis: nepp det är inte det jag gör, jag lär redan bra åkare på snowboard att bli bättre.

Senast ändrad:
Jag år i Åre nu!
JAG är i Åre nu. Bor tyvärr i Undersåker så har inte testat hur utelivet i Åre är. Hört att söndagar ska vara bäst då jag fått uppfattningen att det är mest personal som är ute då. eller?

Jag år i Åre nu!
Nej den STORA säsongardagen e tisdagar på bygget. söndagar visst den e näst störst men då många börjar tidigare på måndagar så inte lika stor.

Jag år i Åre nu!
Enligt mig så är det av just den anledningen det är bättre på dippan man kan stå och dansa utan att känna att man står som en packad sill i en sill ask =P
Men om du vill träffa mest folk så är det tisdagar på bygget.
Ska du ha fetast utekväll med skönast musik så är det DIPPAN >_<

Jag år i Åre nu!
Fernie kanns lite som Are for mig..

Sag en kille haromdagen med backslick och skepparkavaj inne pa Overwaitea och tanke, "Fan, detta borja likna Are".
Gissa vilket sprak han pratade nar jag gick forbi...

Tillbaka
Topp