Jag är ny i Duved

PinkLady

Ny medlem
Jag är ny i Duved
Hej allihopa. Jag är nyinflyttad hit till Duved och vill träffa nya underbara människor. Jag sitter här och känner mig lite ensam. Jag ska göra säsong här uppe för första gången och det ska bli sjukt kul. Hoppas på lite roliga svar från er som har lust och tid med ny bekantskap:)

Jag är ny i Duved
Ok kanske inte det roligaste svaret i tråden men jag är också nyinflyttad och lite ensam. Fast i Åre. Så om du inte är så lat som jag och istället orkar ta dig hit, så är det bara att åka in. En öl senare, har du iaf En ny kompis :)

Ha det fantastiskt.

Jag är ny i Duved
Vad kul med svar. Jag kommer gärna in till Åre någon dag/kväll
och när passar utmaningen i dart på Surjämten? Jag har nästintill hur mycket tid till övers. Kram på er alla.

Jag är ny i Duved
Jag har jobbat på skidåkarna i tegefjäll två år tidigare och kanske ska jobba extra där i år! Jag har inte kollat med skistar än. Jag har sökt distanskurser så jag ska försöka plugga lite också.. men vi får se hur det går med de! Själv då?

Jag är ny i Duved
hej ja kommer upp i början av januari eller kankse redan i mellandagarna o då kan vi leka, ja e åxå sugen på dart, även om ja e sjukt kass på det haha

Jag är ny i Duved
när kör vi dart då ? jag kan inte reglerna, men kasta kan jag och tar med mig tjejen !

kör taxi och bor på campingen...!

Senast ändrad:
Jag är ny i Duved
linkan!! bor du på campingen? va kostar de? ja ska eventuellt bo i husvagn hela säsongen o funderar på att ställa den på camp duved

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp