Jag behöver boende i alpe dHuez 22/12-5/1

  • Trådstartare Trådstartare Axx
  • Start datum Start datum

Axx

Medlem
Jag behöver boende i alpe dHuez 22/12-5/1
Är det någon som vill dela eller vet någon som hyr ut?
Det blir så dyrt att bo i en 4 bädds själv..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp