Jag funderar på att köpa o-frame.

Sund1ng

Ny medlem
hejsan allihopa. jag funderar på att köpa oakley O-frame men har tänkt på att beställa oakley MX O-frame och oakley black iridium från den här sidan http://mcpunkten.com/index.php/cPath/53_72?osCsid=bf9212492f83f33a5a97c50a94bb3e77 .Vet nån om man tjänar mycket på att beställa här ifrån, jag och brorsan tänkte köpa ett varsitt par brillor och dela på frakten. Också vet nån om Oakley MX O-frame passar till freeradicals hjälmen? Så sammanlagda kostnaden för dom 2 saker + frakten blir 680 kr tjänar man mycket på det?. eller vet nån annan en bättre sida där man kan beställa O-Frame.

tack på förhand

Jag tror inte att det kostar mer på andra ställen, och MX glasögonen är ju alltid billigare än snowvarianten!

ok vet ni vart man kan köpa vanliga o-frame för 600kr max? på stadium i Östersund säljer dom o-frame för 679kr.

Ja dom ventilerar bra men det blir imma på dom pga av det är enkelglas. Finns en anledning för att det är dubbelglas på skidglasögon. Så köp inte MX goggels om du inte vill att det ska imma.

//H

MX goggles har ju fäste för tear offs på glaset kanske inte så kul i pisten. Som hasse skrev så är det att föredra att ha dubbelglas på skidglasögonen om man vill se nåt.

Cr0y_HimselF sa:
MX varianten är gjorda för cross. tror inte dom ventilerar lika bra. jag skulle köpt vanliga o-frame
Tänk dig en grå jävla regning september/oktobermorgon på crossbanan, det är typ +8 grader och man svettas ändå som fan, du tror inte att det immar då ?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp