Jag funderar på ett underställ?

• Trådstartare Trådstartare epa
  • Start datum Start datum
Setermannen sa:
Så du funderar på ett underställ... vart vill du komma med det:S
Han kanske vill ha tips på olika underställ som är bra? Kanske... Jag brukar använda ett tunt underställ och typ t-shirt när de är varmt, när de är kallt använder jag både de tunna och ett lite tjockare McKinley-underställ, de funkar sjukt bra. Jag fryser aldrig :)

Han kanske redan har køpt! 2007-04-02...
Setermannen...varfør ens dra upp en sån hær gamal tråd om du nu inte har något som helst att tillføra? Och læs igenom punkt 2.3 i forumets regler...

WITMatrix sa:
Han kanske redan har køpt! 2007-04-02...
Setermannen...varfør ens dra upp en sån hær gamal tråd om du nu inte har något som helst att tillføra? Och læs igenom punkt 2.3 i forumets regler...
Den enkla anledningen är att jag skrattade flera minuter åt trådens rubrik

Asså det är bara gå till närmaste butik som sälje sådant och kolla på ngt som känns bra och är varmt och kanske ett bra pris. Sedan vandrar du till kassan och är glad och nöjd! Man behöver inte Freeride till underställ.

v-larsson sa:
kan man inte ens köpa ett vanligt underställ utan att fråga vad freeride tycker nuförtiden.
Han kanske vill veta vilket underställ som rekomenderas. Visst, rubrik och frågan är väl inte så välformulerade men det är säkert skillnad mellan olika underställ. Ska själv inte uttala mig om det men vissa som är insatta vet säkert skillnader mellan olika underställ.

Kan i övrig tipsa om Artic Brynjes underställ...det varmaste, skönaste och mest funktionella du kan hitta. Fast funktion före stil rimmar väl inte så bra bland jibbers...

Annars så kan man väl säg att syntetiska underställ, typ Helly Hansen transportera bort fukt mer effetktivt än underställ i ull som i gengäld håller dig varm även om de är blöta.
Använder vintertid bara underställ av ull, fast så har jag ingen värmestuga att gå in om det skulle bli för kallt!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp