Tack.aBEARunique sa:Förstår verkligen inte hur du kan missa ungefär 100 likadana trådar. Snälla lås den här värdelösa tråden.
Kör på det du själv tycker är snyggt.
wooord.Henk021 sa:Jag är jävligt trött på alla trådar "vad ska jag ha på mig?", "är de här snyggt?" passar den här tältjackan till de här alldeles förstora byxorna?" har folk ingen fantasi eller vad är de frågan om... Märkligt
ännu mer word!Axwelll sa:wooord.Henk021 sa:Jag är jävligt trött på alla trådar "vad ska jag ha på mig?", "är de här snyggt?" passar den här tältjackan till de här alldeles förstora byxorna?" har folk ingen fantasi eller vad är de frågan om... Märkligt
Ta de mörkblåa byxorna och ljus färg upptill.doledole sa:men jag har ett par vita byxor, och ett par väldigt mörka blåa byxor, men ingenting på överkroppen. Tänkte mig något i stil med underställ, tunn fleece och en stor t-shirt .. ?
NejI3ea sa:173cm väger 55kg ChecK
Vad får det kosta?
Hur mycket vill du synas? Ska det vara ljusa färger eller dova färger? Olika färger på jackan o byxan?
Vad hade du förra säsongen?
Gå in i olika skidklädsaffärer och börja prova så märker du vad som är snyggt och passar din stil. Fråga personalen om du är osäker.
nej!doledole sa:
För att folk som dig ska komma med dryga frågor!KvittFjall sa:varför är folk så dryga mot trådskapare?
+1magnusericsson sa:För att folk som dig ska komma med dryga frågor!KvittFjall sa:varför är folk så dryga mot trådskapare?
Det är väl en självklarhet att folk blir dryga mot någon som har startat en sjukt onödig tråd!
Regler på forumet:magnusericsson sa:För att folk som dig ska komma med dryga frågor!KvittFjall sa:varför är folk så dryga mot trådskapare?
Det är väl en självklarhet att folk blir dryga mot någon som har startat en sjukt onödig tråd!
Finns det inga regler som säger att man ska söka genom forumet innan man lägger upp en ny tråd. Tänker på att det finns 21398325 st såna här trådar redan, kanske använda sig av en sådan istället?KvittFjall sa:Regler på forumet:magnusericsson sa:För att folk som dig ska komma med dryga frågor!KvittFjall sa:varför är folk så dryga mot trådskapare?
Regel 1.1: Vara trevlig och respektera andras åsikter.
Absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller kränkande.
Texter får inte innehålla:
Personangrepp
Du fattar vad jag menar. Sluta upp med sånt onödigt, respektera trådskaparen och svara på hans fråga istället för att bara klaga. Du bör varnas.
gör det då, vi bryr oss inte.doledole sa:tack alla för tipsen, det hjälper verkligen :D
aah asså jag måste verkligen köpa nya goggles
Dirty-T är dryg för att han tycker din tråd är jobbig att svara på det är därför som han svarar ändå på den haha.doledole sa:varför så dryg fööör ???
HAHAHAHA! läs dom inte då!Henk021 sa:Jag är jävligt trött på alla trådar "vad ska jag ha på mig?", "är de här snyggt?" passar den här tältjackan till de här alldeles förstora byxorna?" har folk ingen fantasi eller vad är de frågan om... Märkligt