Jag har plats i bil till Verbier.

Mr_Musse

Medlem
Jag har plats i bil till Verbier.
Jag ska ner för säsongen i början av december och kan eventuellt ta med en person i bilen. Intresserad?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp