Mr_Musse Medlem 2004-11-06 Jag har plats i bil till Verbier. #1 Jag ska ner för säsongen i början av december och kan eventuellt ta med en person i bilen. Intresserad?
Jag ska ner för säsongen i början av december och kan eventuellt ta med en person i bilen. Intresserad?
Mr_Musse Medlem 2004-11-12 Jag har plats i bil till Verbier. #3 Vet inte riktigt men nån gång mellan den 7 och 13 december.