Jag lägger dubbel backflip

Inte alls snygg, och filmningen sög också men jävligt vågat att du gjorde det och dessutom satte det. Bra jobbat, keep it up!

BigAir sa:
Inte alls snygg, och filmningen sög också men jävligt vågat att du gjorde det och dessutom satte det. Bra jobbat, keep it up!
du e ju så sjukt störande. Som lincoln säger lägg ut ett klipp när du ens provar dubbel, i bc. och gör den snygg då. näe exakt du provar inte ens i bc.. Klaga inte förns du kan göra det bättre själv.

a_ahlnas sa:
BigAir sa:
du e ju så sjukt störande. Som lincoln säger lägg ut ett klipp när du ens provar dubbel, i bc. och gör den snygg då. näe exakt du provar inte ens i bc.. Klaga inte förns du kan göra det bättre själv.
håller med!

a_ahlnas sa:
BigAir sa:
Håller med lite. Sluta klaga på allt ?

Haha, jag sa bara vad jag tyckte. Och bara för att man själv inte ens skulle tänka tanken att dra en dubbel bf betyder det inte att man måste tycka alla dubbelvolter är asgrymma!

hursomhelst fett att du drog det

Kanske bätre att läsa och se var man ska posta filmerna eller?

Flyttar denna till rätt ställe!

//H

hahah om man inte får klaga förrän man kan göra det bättre själv så hade inte arne hegefors haft ett jobb.
Nemen man behöver kanske inte klaga på allt men konstruktiv kritik gör alltid något gott

ha det

ofta bigair klagar, han sa ju bara att den inte var snygg och man måste ju knappast kunna tricket för att typ få säga vad man tycker.. konstiga kommentarer.. "gör det bättre själv". haha vafan?

Word på er här^
Bara för att man inte kan doublebackflip betyder det inte att man måste hålla keft om man inte har något annat att säga än "FAN VAD COOL DEN VAR". Jag sa, och tänker säga vad jag tycker. Kanske bulish tar åt sig av min kritik och gör filmningen, flippen osv snyggare nästa gång. August, hur kan du ens säga så? "Klaga inte förens du kan det bättre själv", det är ju helt idiotiskt sagt!

På en gång man ger annat än bra kritik så får ni på freeride värsta rycken.
Om jag la upp en film tycker jag det är bra att folk säger vad dom tycker, så kan man ta åt sig av det och försöka göra det ännu bättre nästa gång.
Länge leve "All kritik är välkommen"!!!

Senast ändrad:
klart att de e snyggt och modigt att våga fett me cred till bulish, men personligen tycker ja att de bra mycke snyggare men en sw 720 me en sjuk snygg grab men de e ju va ja tycker =D

Tillbaka
Topp