Jag lägger dubbel backflip

anders_sorlin sa:
klart att de e snyggt och modigt att våga fett me cred till bulish, men personligen tycker ja att de bra mycke snyggare men en sw 720 me en sjuk snygg grab men de e ju va ja tycker =D
lägger man på en sjukt snygg grab på en dubbelflip blir nog de lika snyggt skulle jag tro

jävligt snyggt, vill också prova dubbel.

bra filmat för att vara filmat med mobil..fixa en riktig kamera vettja:P

BigAir sa:
Word på er här^
Bara för att man inte kan doublebackflip betyder det inte att man måste hålla keft om man inte har något annat att säga än "FAN VAD COOL DEN VAR". Jag sa, och tänker säga vad jag tycker. Kanske bulish tar åt sig av min kritik och gör filmningen, flippen osv snyggare nästa gång. August, hur kan du ens säga så? "Klaga inte förens du kan det bättre själv", det är ju helt idiotiskt sagt!

På en gång man ger annat än bra kritik så får ni på freeride värsta rycken.
Om jag la upp en film tycker jag det är bra att folk säger vad dom tycker, så kan man ta åt sig av det och försöka göra det ännu bättre nästa gång.
Länge leve "All kritik är välkommen"!!!
Håller helt och hållet med. Tänk hur en tävling skulle bli ifall domarna bara skulle döma efter hur många grader man snurrar/flippar, en grab ger en viss poäng osv. och skita totalt i hur snyggt man utför tricket. All kritik är bra så länge man har underlag för den.

edit: Grymt av bulish att ens testa! Tror inte de är många som sätter ett trick cleant på första försöket. En diamant är inte vacker före den har blivit slipad...

Senast ändrad:
haha vi har en fin bra kamera :) men dom andra pojkarna satt i fiket medans jag och 2st var och hoppa lite :P så vi fick ta mobilen :S

Håller med dig BigAir :)

Jag menar om jag inte tycker en låt är bra, får inte jag säga det då om jag inte kan sjunga bättre? Herregud. Dessutom håller jag med lite, den var inte så jätte snygg, visst, härligt stomp osv men det finns alltid rum för förbättring. Härligt att du vågade ;)

tjock somfan! :) , Fast som sakt "En diamant är aldrig vacker före den har blivit slipad..." som o_Lundgren sa .

btw: andra försöket vare =D=D men ändå sjukt nice å stompa den så på andra =D=D=D gaaalet juden =D=DxD

haha lahti nu har du feel ! det var inte andra försöket det var andra dagen ( helt annan sak ) han höll på säkert 1h för han fick hela tiden lite för mkt rotation och landade på tailarna men sjukt grymt ändå !

Tillbaka
Topp