Jag och polarna rockar med Rock Band - MEtallica

jag tycker det där är töntigt, masker och allt

STORT LOL

Såg rätt kul ut ändå... vem som helst utan talang för musik kan dra ihop ett band och jamma med polarna!

felix sa:
STORT LOL

Såg rätt kul ut ändå... vem som helst utan talang för musik kan dra ihop ett band och jamma med polarna!
Det är kul! :) Utan talang?! Sångaren är reservsångare för James, Metallica turnern nästa år!

Jag spelade något väldigt likt till 360 för ett tag sedan.. säker på att det inte kommit i Sverige än?

Du hade rätt, 25 september kommer det visst.. måste vart nå annat jag lira eller importerad.. finns det till 360 ens?

Senast redigerad av en moderator:
felix sa:
Jag spelade något väldigt likt till 360 för ett tag sedan.. säker på att det inte kommit i Sverige än?

Du hade rätt, 25 september kommer det visst.. måste vart nå annat jag lira eller importerad.. finns det till 360 ens?
jag har lirat det på ett 360 vilket fall ;)

Spelade de för nån månad sen.. killen hade importerat från USA.. sjuuukligt roligt, till och med att sjunga är kul!

marer sa:
felix sa:

jag har lirat det på ett 360 vilket fall ;)
Eeh.. finns väll till wii o xbox oxå! :P ser ut som ni hade kul iaf ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp