Jag och polarna rockar med Rock Band - MEtallica
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi ser ut så irleffeh sa:jag tycker det där är töntigt, masker och allt
Det är kul!felix sa:STORT LOL
Såg rätt kul ut ändå... vem som helst utan talang för musik kan dra ihop ett band och jamma med polarna!
Det är till ps3 och har inte kommit ut än, är importerat. Men kostar väl runt 2k när det kommer hitVictors sa:hur mycket kostar rock band? såg kul ut
jag har lirat det på ett 360 vilket fallfelix sa:Jag spelade något väldigt likt till 360 för ett tag sedan.. säker på att det inte kommit i Sverige än?
Du hade rätt, 25 september kommer det visst.. måste vart nå annat jag lira eller importerad.. finns det till 360 ens?
jappBaess sa:Blandning mellan metallica oxh slipknot?
Vi satsar på det :D22 sa:haha nice grabbar, ni kommer slå stort
Ska man vara naken ellerSetermaan sa:Metal med masker och Foxtröja och hela köret...
Lättjuhaaan sa:Ska man vara naken ellerSetermaan sa:Metal med masker och Foxtröja och hela köret...
Eeh.. finns väll till wii o xbox oxå! :P ser ut som ni hade kul iafmarer sa:jag har lirat det på ett 360 vilket fallfelix sa:Jag spelade något väldigt likt till 360 för ett tag sedan.. säker på att det inte kommit i Sverige än?
Du hade rätt, 25 september kommer det visst.. måste vart nå annat jag lira eller importerad.. finns det till 360 ens?![]()