Jag och sambo ska bila till alperna vecka 7 någon som vill åka med? (Troligen Dolomiterna).

Boomer

Medlem
Jag och sambo ska bila till alperna vecka 7 någon som vill åka med? (Troligen Dolomiterna).
Vi är i 30 - 40 års åldern. Har en välskött SUV med stor takbox och ska bila ner till alperna vecka 7. Någon som vill dela bil ner?

Vi tror Dolomiterna men kan tänka oss annat. Vi stannar en vecka.

Hej!
Inlägget är ju rätt gammalt, men om det fortfarande är aktuellt skulle jag kunna vara intresserad.

Jag är inte alls intresserad av att åka med men älskar själva idén! :)

Jag är inte alls intresserad av att åka med men älskar själva idén! :)

Hoppas att TS och Sillon har koll på att det är OS i år just då, just där. Blir nog stökigt och dyrt, men självklart kul om man vill kolla på OS (och ta en sväng i de fina backarna också). En väninna fick biljetter till konståkningen i den klassiska och snyggt uppdaterade arenan i Cortina (känd bl.a. från en Bondfilm) så sent som förra veckan, 350 kr.

1768899985504.webp

Tillbaka
Topp