Jag redigerar din film!

Mickmock

Ny medlem
eftersom att du har lite å göra så kan du ju va med i junkyards redigerings tävling där första pris är 5000kr.

linder

Ny medlem
Ollebolle1g sa:
niclassandqvist sa:
har skickat lite klipp till han så vi får väl se vad som händer
Bra att du kan skicka klippena till mig då...eftrer 20minuter i skype så loggar du ut och allt avbryts..
Illa att du fortfarande är så fruktansvärt otacksam

3 veckor och du har inte gjort någon redigering alls... skyll inte på att ingen har skickat klipp till dig för du har fått tips om fanedits vilket är ett bra sätt att visa vad man går för, dax att sluta prata och göra något istället?

Petts

Ny medlem
Om du fortfarande inte fått in något material så kan du kanske finna någon under denna länk. Jag vet ej om det finns något skate/skid/bmx material, det är dock gratis och i HD.

EDIT: https://vimeo.com/groups/freehd/videos

1. Kolla in nå nice klipp
2. Skrolla ner när du väl är inne på "klippets sida" och i höger spalt ska det finnas en länk där det står något i stil med "download this video"

Senast ändrad:

Wall1N

Ny medlem
han e bra kolla cc och han cinematic e också om han kan green screen e det ju ett + men felix du är efterbliven vadå avtal med microsoft för att redigera film jävla pajjas vad gör du ens här på freeride :O , jag kan sicka klipp till dig adda skype daniel.wallin1995

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp