Jag skulle helst inte vilja ha hjälp...

jahren

Medlem
Hej Hej... Jag har (inte) tänkt köpa nya skidor iår, och väljer (inte) mellan dessa modeller: K2 Nancy, mothership flite, osv, osv, osv

Jag åker ungefär 235,3% park 627% motorväg och 3%pist (hur fan lyckades jag ta mig till parken???)

Jag åker grymmt bra skulle jag villja påstå, och är hyffsad i park men endå lyckas jag inte välja mina egna skidor.

längd: strax över 3 äpplen
Vikt: ganska lite
har åkt de senaste sässongerna på ett par gammla staketplank.

OBS!!! Denna tråd faller under kategorin allmänt SKItSnack

Är du helt slut...? Klar grabben ska ha ett par feta Head / MONSTER IM 82 SW TT med ett par TecnoPro / G40 JR Pjäxor. ett moget val för den trendkänsliga mannen.

Men Det funkar ju inte TecnoPro G40JR pjäxan till head monster 82 skidan ju..... Det matchar ju inte i färgen.... däremot borde man ha den till TecnoPro Girl XT skidan! Då snackar vi riktig matcning!!! riktigt trendigt!!
Har Han tur kan han ju får riktigt fet spons av TecnoPro JU!!!!

I och med att du åker som en even slev så rekommenderar jag att du byter till monoski, gärna sådär 2,40 lång och 12 cm bred, tror jag skulle passa dig perfekt i och med att du åker en hel del motorväg och lite pist...
Vill du bara vara cool o åka park så är ju snowblades grejen för dig! Men ja tror inte du lever upp till den coolhetsnivån serru! Så glöm absolut inte din stora festivalhatt, gärna en sån jycklarhatt med bjällror, ett konstant störigt flickfnitter och bandana!

Senast ändrad:
blizzy sa:
I och med att du åker som en even slev så rekommenderar jag att du byter till monoski, gärna sådär 2,40 lång och 12 cm bred, tror jag skulle passa dig perfekt i och med att du åker en hel del motorväg och lite pist...
Vill du bara vara cool o åka park så är ju snowblades grejen för dig! Men ja tror inte du lever upp till den coolhetsnivån serru! Så glöm absolut inte din stora festivalhatt, gärna en sån jycklarhatt med bjällror, ett konstant störigt flickfnitter och bandana!
hehehehe.. blizzy har hår som ett lam på hela sin kropp. men vi tycker om honnom endå... förrästen.. du åker ju monoski, fast du har monterat bindingarna på något kontigt snett vis. hmm..

Står ett par väldigt lika de i min källare, tror de e övergivna o behöver ett nytt norskt hem att stå o damma i! Vill du ha dem så nå mig på cykbilen...

blizzy sa:
Står ett par väldigt lika de i min källare, tror de e övergivna o behöver ett nytt norskt hem att stå o damma i! Vill du ha dem så nå mig på cykbilen...
Eftersom de är så billiga skulle jag gärna köpt dem men....... Kolla in den BiZZarA frysboxen a´la Hannibal Lecter till höger i bild! Freaky stuff pojkar och Ladies!

Dom klarar ju dock både Big Air OCH Alpine så kan ju vara värt en chansning!

Vrålåk och Frysboxar på er!

Jeffa

Brevid de i min källare står bara cyklar och barnvagnar så de e nog inte lika extrema o hemska som (k)hannibalens..
Tycker det är dags för ett citat, dagens citat blir från Teriyaki Boyz - Tokyo Drift:

Not a Chinaman cuz I ain't from China man
I am Japan man

eftersom du har en viss % i park bör du ha kvar dina gamla staketplank men göra en mordanisering genom att böja upp dom bak för att kunna åka sw...

mot all förvmodan lyckades han äntligen köpa ett par skidor..... tack för all hjälp.. tackar dock inte blizzy, som, som vanligt inte tillför något.

som sagt.. vänligen skriv inget om du inte har något att tillföra tråden.. skriv då hellre i min gästbok, om du känner att du måste avreagera dig!

Orka, ni ger han ju bara skitförslag.
KÖP ARMADA, DOM ÄR SVINCOOLA. Vet inte hur dom är att åka på men designen är fetast så det tar ut det. Dessutom åker Tanner, Wester osv på dom villket är ett +

ååååh.. så sant.. grafiken är så kool så man behöver inte åka bra.. man blir koolast bara man står med dem i liftkön..

Senast ändrad:
eller hur handlar allt om image. Man kan ju vara hur bra som helst, har man inte fet utrustning är man en nolla

Tillbaka
Topp