Jag undrar vad detta är för lins? (Crowbar)

J-Lu

Medlem
Hej alla Freeridare!

Jag har dålig koll på linserna till Oakley Crowbar och därför undrar jag vad detta är för lins? Samma lins på alla bilder men olika ljus.

vwxx4y.jpg

Senast ändrad:
Tack för snabba svar!

Jag är lite inne på samma linje, men jag är som sagt inte heller riktigt säker. Däremot är jag rätt säker på att det INTE är grey polarized. Nån som kan bekräfta/dementera och ev. beskriva skillnaden mellan denna och Grey polarized. Tack på förhand!

J-Lu sa:
Tack för snabba svar!

Jag är lite inne på samma linje, men jag är som sagt inte heller riktigt säker. Däremot är jag rätt säker på att det INTE är grey polarized. Nån som kan bekräfta/dementera och ev. beskriva skillnaden mellan denna och Grey polarized. Tack på förhand!
de är då inte en grey. grey är inte spegel, har inte så stor koll på övriga skillnader, en polare använder black just nu, men han väntar på en grey, som han ursprungligen beställde!
Grey ser typ svart ut, så du vet!

Tjaa. Jag har dom glasölgonen och jag tror den heter gold iridium faktiskt! För det är inte Grey eller black iridium!

aBjoerklund sa:
Tjaa. Jag har dom glasölgonen och jag tror den heter gold iridium faktiskt! För det är inte Grey eller black iridium!
Jag skulle nog sattsa på black iridum, med tanke på ljuset som är runt ikring..

aBjoerklund sa:
hahahha ja gold iridium, bra gissning. Det är black iridium.

Om linsen ej är byt utan satt i när du köpte den så är det GOLD IRIDIUM. Är nämligen den som följde med Crowbar bloc Rootbeer. Ser dessutom så ut... Black och Gold är mycket snarlika till utseendet och det skiljer endast 2% i ljusgenomsläpp.
http://www.oakley.com/pd/3266/22162

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp