Jag Vill Se Matrix!

Jag Vill Se Matrix!
Någon som vet varför de inte spela filmen ? lite kul att dom gjorde reklam för "Matrix veckan" och säger att första filmen vissas i dag så kommer den inte hahah

Jag Vill Se Matrix!
jibberish-freerider sa:
jag blev jävligt besviken!!
ska spammma ner dom
jooose sa:
http://www.tv6.se länk, spamma ner skiten!
Prima exempel på hur mogna folk på fr:s forum är :)

Förmodligen hade dom en bra anledning att inte visa filmen, tror inte att dom skulle skita i att visa den för att jävlas med tittarna... Sen ser jag ingen anledning till att sitta och spamma deras forum, dom lär bara tycka att ni är lite gulliga som försöker åstadkomma något genom att skriva meningslösa meddelanden i forumet.

Tänk efter nästa gång så kan du nog komma fram till några anledningar att dom inte visade filmen och lite bättre saker du kan göra för att terrorisera deras hemsida.

Jag Vill Se Matrix!
AIsaksson sa:
Någon som vet varför de inte spela filmen ? lite kul att dom gjorde reklam för "Matrix veckan" och säger att första filmen vissas i dag så kommer den inte hahah
det är inte den enda tavlan som gjorts direkt, lagt märke till att de har visat att nya avsnitt av serien Smallville går på fredagar klockan 20.00, fast den egentligen har gått 21.00 :)

Jag Vill Se Matrix!
balanselius sa:
theoJ sa:
J-rockner sa:
Matrix fyfan. Kanske lite vinklat nu men dom är rätt överskattade:D
ta tillbaka det där.
första filmen är en förutsägbar kvasifilosofisk halvdan actionrulle, uppföljarna är så usla att de inte ens är värda den tid det tar att se dem.
fan så rätt, snacka om uselhet i högsta grad. Ninjamoves är oerhört överskattat, gäller även bland jibbers!

Tillbaka
Topp