Johannes_Pollak
Ny medlem
Jag Vill Se Matrix!
BARA JAG SOM BLEV SJUKT BESVIKEN NÄR DOM INTE VISA MATRIX PÅ TV 6. hahaha gör som jag gå in å spamma ner deras forum!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jibberish-freerider sa:jag blev jävligt besviken!!
ska spammma ner dom
Prima exempel på hur mogna folk på fr:s forum ärjooose sa:http://www.tv6.se länk, spamma ner skiten!
jag vet, det är bra:-PTweet sa:Dom visar filmen idag istället![]()
det är inte den enda tavlan som gjorts direkt, lagt märke till att de har visat att nya avsnitt av serien Smallville går på fredagar klockan 20.00, fast den egentligen har gått 21.00AIsaksson sa:Någon som vet varför de inte spela filmen ? lite kul att dom gjorde reklam för "Matrix veckan" och säger att första filmen vissas i dag så kommer den inte hahah
ta tillbaka det där.J-rockner sa:Matrix fyfan. Kanske lite vinklat nu men dom är rätt överskattade:D
första filmen är en förutsägbar kvasifilosofisk halvdan actionrulle, uppföljarna är så usla att de inte ens är värda den tid det tar att se dem.theoJ sa:ta tillbaka det där.J-rockner sa:Matrix fyfan. Kanske lite vinklat nu men dom är rätt överskattade:D
fan så rätt, snacka om uselhet i högsta grad. Ninjamoves är oerhört överskattat, gäller även bland jibbers!balanselius sa:första filmen är en förutsägbar kvasifilosofisk halvdan actionrulle, uppföljarna är så usla att de inte ens är värda den tid det tar att se dem.theoJ sa:ta tillbaka det där.J-rockner sa:Matrix fyfan. Kanske lite vinklat nu men dom är rätt överskattade:D