Jaha du är för cool för att stå i liftkön Jacob!?!

• Trådstartare Trådstartare GODman
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

GODman

Guest
Nyss hem kommen från Åre är jag otroligt glad över de minnen jag har samlat på mig. Dock stör jag mig bara vid tanken på de jibbare som trodde de va för coola för att stå i kö som vanligt folk. Men kanske mest av allt vart jag sur över att mångas idol bland yngre gjorde någe som får mig att tänka tanken om att man vill klappa till den.

Mitt framför mina ögon ser jag den otroligt fule Jacob tränga sig i kön till parken i Åre. Ååååå fy fan vad jag hade lust att knata fram till den 15 årige Jacob Wester å märka hans ansikte med mina knogar.

Som de flästa vet så ser kön till liften ut som ett "S" det han gjorde va att han tog sig under repet så han kom först i kön, han va helt enkelt för cool för att vänta 10 min

Så så lugna sig.
Kan du precisera vad som hände för oss sensationskåta??

Han är ju bara 15 har just börjat 7:e klass, men ändå är han redan hela åres madrass.. säg åt parveln på skarpen..
Han kan ta sina fula LUNARSTORM KLÄDER och ställa sig sist i kön.. iofs, vem tränger sig inte ?

men , vem orkar stå som vettiga människor i liftkön när man kan gå före?

roligt dedär med avundjuka, kan slå på alla de möjliga sätt. moget inlägg GODman

...intressant!

tränger du dig inte lr ja trängde mig alttid i kön till bräcke liften

Moget och tränga sig i liftkön säger jag bara. Det är så jävla dålig stil och göra det! Nästa som jag ser som tränger sig i liftkön kan ju räkna med ett blått öga och brutet näsben. Denne har ändå ingenting att göra i skidbacken! Jävla skitungar!

Om jag skulle träffa honom, så skulle jag nog slå han.. åtminstånde säga till på skarpen.

Haha... aaa! Men erkänn att du blir jävligt förbannad när vissa tränger sig.

mm. ja kom nyss hem från åre.
var med om Exakt samma grej.
om han kommer i backen vid ett hopp eller något. måste man alltid flytta på sig.
samma sak gäller i liftkön.
skitigt!!!

Men förstå han också, jag menar.
fixar kontarkt med Scott som 14-åring..
En av dom grymmaste jibbarna i sverige..
Softar med henke och jon m.fl

De är fan inte lätt att ta allframgång sådär..
Ge honom lite tid så bättrar han sig nog..

Eller också så spöar man honom..

Bara för att han har kontrakt med Scott och hänger med Jon och Henke så tränger man sig inte i liftkön.

hahah va fan har det med att han jibbar med jon och henke att göra... spelar roll.. vi har betalat lika mycket som han för ett lift kort om inte mer.. ! ställ dej sist och föregå med gått exempel

låter som att någon är avundsjuk...
han är ju inte alls duktig.. eller hur godman?
du är ju också sponsrad av Scott...

trevlig typ

otroligt jävla ointressat...alla tränger väl sig i liftkön nån gång...vissa mer än andra. sluta gnäll å träng dig i liftkön du också, tror inte världen går under för det!!

om man jämför med fransoserna så tränger sig inte jacob ett piss.

vem fan årkar stå i kö med massa sthlmare som ändå inte kan åka skidor :D way to go Jacob

Det värsta jag vet är små talangfulla skitungar som inte är ödmjuka!!när man är 15 år har faan knappt kommit in i målbrottet ännu och om han nu e polare med henke o jon som själva verkar vara jävligt ödmjuka så fattar jag inte hur han har blivit en sån jävla tönt!! Man kan väl iofs förstå honom när man var i den åldern så bråkade man med mamma och pappa varje dag han kanske var på dåligt humör den dagen!! vilken jävla tönt

vad fan spelar det för roll... alla har väl trängt sig i lift kön någon gång??

det är väl inget att hetsa upp sig för? alla har väl trängt sig före nån gång...

skulle va kul att höra jacob själv kommentera det här...

fast jag tycker inte att vi borde göra så stor grej av det, det är ju bara för att han råkar va en bättre skidare än en del andra som vi bryr oss....

jag har bevitnat samma sak...men de bästa av allt var att han vart tagen av en liftvakt.

hahahahha

håller med svansen till 100%. bra sagt!
/fager

Håller med blom, undrar vad Jakob har för kommentarer till detta inlägg :P

Aaa... det skulle vara kul och veta Varför han gjorde det.

Jag blir arg om nån snorunge kommer och tränger sig före i kön, det missgynnar mig och alla andra bakom.
MEN...

...När någon som faktiskt är en av sveriges bästa åkare går före så har jag inga problem med det, bara det görs snyggt.

Om ni tittar lite utanför de hemskheter som ni upplever i Bräcke-liften så kanske ni ser att andra hela backar är "bokade". Varför klagas det inte på det??
jo, det kan man acceptera för alla vet att eliten måste få träna för att kunna hålla den nivå som krävs av dem.

Kommer det en portklippare så ser man att han/hon har träning och då kan man förstå att de ska gå före.
Nackdelen med alla "jibbers" är ju att alla andra försöker se likadana ut som de stora, jag skulle aldrig känna igen Wester om jag såg honom i backen.

Som någon skrev långt innan detta skrivs så är ju en av de saker som saknas ödmjukheten. Tänk på det Jacob.

Till er andra som bara sitter och klagar så har jag lite fler orättvisor som kan vara mer värda att lägga ner tid på:

• De handikappade får gå före i kön.
• Skidskolor får gå före i kön.
• Backar kan vara avstängda p.g.a. träning.
• Liftkorten är otrevligt dyra!

help yourself...

Som du säger: De handikappade får gå före i kön, Skidskolor får gå före i kön, Backar kan vara avstängda p.g.a. träning, Liftkorten är otrevligt dyr.

Varför ska fler orättvisor komma när vi i stället kan minska dem????

Jag är aktiv i sloppa skidskatten!!!!!!

de andra tre har jag en del överseende över fasten jag blir lite små sur varge gång ser en backe vara stängd och när jag ser handikappade och knattar knata före.

"De andra tre har jag en del överseende över fasten jag blir lite små sur varge gång ser en backe vara stängd och när jag ser handikappade och knattar knata före."

Tänk på problemet från andra hållet, klart de ska gå före!
Om du skulle gå i skidskola (vilket är ganska dyrt?) så skulle du ju inte vilja betala för att stå i kö?

Det är ju som att ta körlektioner i rusningstrafik i sthlm...

...DUMT!

Sen kan du fundera på vad som är smidigast, handikapps anpassa liftkön eller låte de få som blivit sittandes gå före i kön? ingenting att bli sur över...

Såg en annan svensk jibber i kön i Högfjället i torsdags, han (som har initialerna HW) trängde sig inte...

Men sen kan det ju bero på att liftkön var mer eller mindre obefintligt :D

är det lag på att man inte får tränga sig i lift kön?

seriöst. vad spelar det för roll om det varit en friåkare på 16år eller en 16årig jibbare? du skulel väll gott fram och sagt åt honom o ställa sig sist. han hade säkert gjort det då. softa ner lite, va...?

är det inte lite typiskt svensk att gnälla på avstånd, ha lite civilkurage om ni tycker det är ngt att hetsa upp sig för, visst, jag tycker inte heller det är ok att tränga sig i en kö men om ingen säger något till denna "anarkist" så lär han fortsätta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp