G
GODman
Guest
Jaha du är för cool för att stå i liftkön Jacob!?!
Nyss hem kommen från Åre är jag otroligt glad över de minnen jag har samlat på mig. Dock stör jag mig bara vid tanken på de jibbare som trodde de va för coola för att stå i kö som vanligt folk. Men kanske mest av allt vart jag sur över att mångas idol bland yngre gjorde någe som får mig att tänka tanken om att man vill klappa till den.
Mitt framför mina ögon ser jag den otroligt fule Jacob tränga sig i kön till parken i Åre. Ååååå fy fan vad jag hade lust att knata fram till den 15 årige Jacob Wester å märka hans ansikte med mina knogar.
Som de flästa vet så ser kön till liften ut som ett "S" det han gjorde va att han tog sig under repet så han kom först i kön, han va helt enkelt för cool för att vänta 10 min
Mitt framför mina ögon ser jag den otroligt fule Jacob tränga sig i kön till parken i Åre. Ååååå fy fan vad jag hade lust att knata fram till den 15 årige Jacob Wester å märka hans ansikte med mina knogar.
Som de flästa vet så ser kön till liften ut som ett "S" det han gjorde va att han tog sig under repet så han kom först i kön, han va helt enkelt för cool för att vänta 10 min