Två helt skilda ställen, beroende på vad du är ute efter. Spelar omgivningen och det sociala ingen roll så är det bra ställen att åka skidor på. Du bor ju inte så långt från varken H-avan eller T-by. Har du aldrig varit i Åre så tycker jag att du ska åka dit och kolla in det om du har möjlighet. Du bor i V-botten och då vet du ju hur V-bottningar är överlag, vill du träffa en liten mer mix av människor så är Åre topp. Så tycker jag att man måste kolla in ställena själv för det är svårt att skapa sig en bild av ett ställe eftersom det beror väldigt mycke på hur man är själv som person för att kanske tycka om ett ställe men ogilla ett annat. Åre har helt klart ett helt annat liv runt omkring, allså utanför pisten, efter att man lämnat den alltså! T-by och H-avan har oxå ett utbud men också annorlunda just beroende på människorna som utnyttjar det. Det är ju så att även omgivningen spelar roll för hur hela miljön uppfattas. Varken negativt eller positivt menat för de ställena. Kan utveckla mitt svar lite senare med just konkreta jämförelser. /LO