Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
fan vad alla verkade haja på det här då, jag grejar typ 540 om jag har tur, men kommer jag så långt så rammlar jag oftast eftersom jag har så mycket spinn när jag landar. så ska jag vara ärligt typ 1 och tre kvarst varv.
Efter 2 svettiga timmar kan jag dra ut ett snitt på 568 grader.(av de 10 bästa)
Kan tilllägga att jag tog av mig raggsokorna.
Borde det inte gå och göra ett handikapp system på följande data?
En kille som klarar två varv stillastående, borde ju lättare kunna göra ett bra trick i ett big jump. Än en som bara klarar ett.
Och dom som kan göra en framåt volt på mammas köks matta borde diskas helt.
Hmmm ska nog mejla OS komiten.
Efter många timmars slit har jag lyckats med 3 varv... Det svåra var att inte tippa i luften!
Man får luta sig lite när man drar igång rotationen så att man lutar sig tippar åt "rätt" håll när man är i luften!
(Jag lutade mig snett-bakåt när jag satte tre!)
Det blir ungefär som när man snurrar och kastar upp en penna i luften...
(Undrar hur många varv man måste göra för att få en oavsiktlig side-flip...)
Slasktratten: Ja, leve jämlikheten, ingen som får få mer av något, vare sig pengar eller poäng, än någon annan, hur duktiga de än är... *host* stalin2 *host*
...Skämt åsido...
2½, när jag tar i, 1 3/4, utan att rycka speciellt.
Det är att kolla runt axeln som är hemligheten enna typ lixom.
Det som räknas är ju hur många varv du kan snurra framlänges alt. baklänges... dvs frontflip alt. backflip!
jag klarar 2 varv när jag hoppar ur sängen och 3 varv när jag hoppar ur duschen.
ska jag gå av bussen brukar jag dra till med 3½ varv... trixet är att stå på händer när man ska av... det är inte all bussförare som är så pigga på att stödja denna del av den progressiva skidåkningen...
Försök komma runt ett varv stillastående med pjäxor och skidor på, jag brukar träna på det ibland, svårt som fan. Testa, jag lovar att du inte ens kommer ett halft, men det kan säkert bero på vad man har för utrustning på sig. :D
Försöker hålla mig till att snurra flaskan. En 103 varv har det nog blivit på sin höjd. Nackdelen med denna lek är när ölen skall drickas, blir som en tequila-knack fast ändå inte. Sen snurrar det utan att jag behöver ens resa mig. Har nog snurrat 10 varv i minuten på detta sätt. Någon som lyckats med mera?