Januari film! (FooL)

Januari film! (FooL)
yeah,
fan bra redigerat plus jävligt bra kvalité. bra åkning också, skönt med lite city hopp å grejer.

aa fan fint gjort asså :)

Januari film! (FooL)
Skön som faen, bra redigering, lite skakigt till och från med kamera annars men inget att klaga på förutom det. 5/5 :)

Januari film! (FooL)
Den gillade jag inte...
Grymt jobbigt med alla effekter... Nästan lika jobbig som den där musikvideon som är med på 100 Höjdare... Ni som har sett den vet vad jag snackar om.
Sen är det dålig kvalité.
Och grymt jobbig musik.
Det enda som är någorlunda bra är att åkarna är riktigt bra på sina trick... Speciellt den snygga buttern på railen ifrån Väsjöbacken(?).

Sorry att jag är lite negativ och tråkig, men jag tycker att någon borde vara lite grinig...

Januari film! (FooL)
carled ge ett exempel där det är dålig kvalité jag börjar undra på ditt grafikkort nu!

Januari film! (FooL)
härligt att se lite amatör film här på freeride. grymt bra
Kul att det är några vågar lägger upp sina filmer.
bylga inte nu grabbar upp med era filmer all åkning duger att kolla på

Januari film! (FooL)
Jag kände bara att kameran kanske inte var den bästa, och på sina ställen var färgerna ruggigt matta... Svårt och ge exaktare då jag inte har kvar filmen på datorn... Mitt grafikkort är inte dåligt, har ett ATI X850 Platinum Edition... Senaste gången jag kollade var det ganska hyffsat jämfört med andra kort. ;-)

Januari film! (FooL)
Bra film, tyckte den visade lite olika sidor hoss åkarna. Ibland klara dom sjyssta trick sekunden senare i filmen ramlade dom. samma sak med andra dom klarade snygga rails och ramlade på vissa "lätta" rails. Tyckte filmen var bra och fick mig att se fram emot min resa till kungsberget med skolan :D Creds till er

Januari film! (FooL)
Kula att ni gillade filmen! Kommer förhoppningsvis fler filmer under vinterns gång, tyckte freeride behövde mer amatör filmer så våga lägg upp lite, alltid roligt med nya filmer. Tjaoo!!

Januari film! (FooL)
tycker inte ni också att den där mustafa i filmen är jävligt cool? han som gör 50-50 till boardslide på up-down-boxen och boardslide och lite coola grejer

Januari film! (FooL)
hur tankar man hem den som :S har testat att tryckt på "Download now!", är det nått till efter det som jag ska trycka på eller är det jag som är helt borta?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp