Japan Hokkaido Niseko

smedberg

Ny medlem
Japan Hokkaido Niseko
Hej, Drar till Niseko i början på Januari för att Stanna i Japan till mitten/slutet på mars. Första Månaden har jag funnit både Resekamrater och Boende i Niseko. Dessa vet dock inte om Ekonomin tillåter en andra månad så tänkte lägga upp en tråd här om det finns nåt intresse från folk att hooka upp på kanske både boende och åkning främst februari ut. Inte låst till enbart Niseko men köper årskort där så främsta tanken var väll att mestadels utgå därifrån med dagsturer till andra berg osv (Rusutsu, Taine, Asahidake). Lite obligatorisk egenfakta då: Snowboardåkare från Timrå, Parkråtta i grunden med nyfunnen Kärlek för bottenlöst, Drömt om en Japan resa i princip hela 2000-talet och dessförinnan. Maila. /Magnus

Japan Hokkaido Niseko
Men idiot, lite att göra? Vem fan loggar in klockan 3 på söndagsmorgonen för att agera byfåne?
Sedan gott om, av denna sida så finns det bara 3 grupper som jag hittat.

Japan Hokkaido Niseko
vad fan är ditt problem då?
kalla någon idiot som ger dig ett råd? hur många andra svar har du fått?
så håll käft och var tacksam, idiot.

Japan Hokkaido Niseko
Tja, jag och en polare kommer till niseko den 1:a februari och stannar i två veckor. Vi kommer bo på Black Diamond Lodge och vi är båda skidåkare. Alltid kul att träffa lite svenskar när man är ute i världen.

Mvh/Nogge

www.freeride.se/blog/medstortpahang/

Japan Hokkaido Niseko
tjena!!!

hur många platser har du?? jag och min flickvän samt en polare eventuellt funderar på att glida över i feb och köra en månad! vad är det för boende och vad kostar det etc?? ha de för jäkla fint.. rock on

Japan Hokkaido Niseko
Jag undrar även över lite mer allmän info, kommer förhoppningsvis att vara i Asien under vinterhalvåret, så hade ju varit coolt att åka lite skidor också. Men som sagt om du har någon mer information hade det varit grymt att höra! någon som vet om det finns möjlighet för en svensk att få jobb på en japansk skidort?

Tillbaka
Topp