Japan i januari, vem ska med?!

Carro

Ny medlem
Hej folk!
Vi är två som vill till Japan i januari i ca 2 veckor. Vi är lite sena på bollen men hoppas ändå på att komma iväg. Vi har kikat på Hakuba och orter i närheten och även Niseko. Tänker att vi kanske hinner med ett par stycken. Ni som har erfarenhet, låter det rimligt? Är det någon som vill hänga på? Antingen mötas upp på plats och åka ihop eller om nån vet ett bra boende? Det är som vi förstår ganska fullbokat, men vi har inte så höga krav:) Det enda vi verkligen vill hinna med är att leva puderlife och bada i en källa eller två. Tyvärr är vi inte superflexibla med datum men vi tänkte börja med nyår i Tokyo och sen skidåkning i typ 12 dar!!!!!

Hör av er! Vi är ganska kul!

/Carro & Anna

Hej Carro! Hur gick det för er, fick ni bokat någonstans? Kommer va i Niseko + Hakuba under hela Januari så vore kul att mötas upp i så fall!

Hej!

Jag åker till Hakuba i början av januari och ska vara där till början av februari då jag åker vidare till Hokkaido. Skulle ni vara på samma ställe samtidigt möts jag gärna upp! I Hakuba ska jag bo på Hakuba powder lodge som många rekommenderat, hade också vart kul att resa runt till skidorter i närheten ifall ni hade vart sugna att göra nått sånt tillsammans.

Tillbaka
Topp