JAPAN Transfer?

LouiseNilsson1

Ny medlem
JAPAN Transfer?
Hej!!

Jag och några kompisar ska till Japan i vinter. Är det någon här som har koll på vad transfer brukar kosta mellan Tokyo och Hakuba? Och det enklaste sättet att ta sig?

/Louise

JAPAN Transfer?
Det går buss direkt från Narita, både vanlig buss och snowshuttle, dom kostar lika mycket men den vanliga bussen är mycket mer bekväm med sina breda föllbara säten med benstöd :-)

/C

JAPAN Transfer?
carl_couloir sa:
Det går buss direkt från Narita, både vanlig buss och snowshuttle, dom kostar lika mycket men den vanliga bussen är mycket mer bekväm med sina breda föllbara säten med benstöd :-)

/C
och det finns transfer tidigt ? Om man t.ex. har flyg från Narita kl 11.25 på dagen?

JAPAN Transfer?
LouiseNilsson1 sa:
carl_couloir sa:

/C
och det finns transfer tidigt ? Om man t.ex. har flyg från Narita kl 11.25 på dagen?
då får man antingen åka dagen innan eller boka chau-chau taxi som kommer och hämtar dig mitt i natten.... vill man hänga några dagar så kan man skicka sitt stora bagage med black cat direkt till Narita så slipper man bära runt på det

/C

JAPAN Transfer?
carl_couloir sa:
LouiseNilsson1 sa:
carl_couloir sa:

/C
då får man antingen åka dagen innan eller boka chau-chau taxi som kommer och hämtar dig mitt i natten.... vill man hänga några dagar så kan man skicka sitt stora bagage med black cat direkt till Narita så slipper man bära runt på det

/C
Okej, toppen!
Tack för dina svar :D

JAPAN Transfer?
Det finns också upplägg där man köper tågkort som gäller x dagar under en given period. Shinkansen från Tokyo till Nagano är ju dessutom en upplevelse i sig..

JAPAN Transfer?
Aporpå Black Cat - någon som har koll på vad som gäller rörande frakt av skidor, det enda jag lyckades läsa mig till var att man inte kunde skicka kollin som översteg totalmåttet 160cm? Min plan var att skicka den stora feta skidbagen vidare från Narita till Hokkaido medans vi upplever Tokyo?

JAPAN Transfer?
marcusen sa:
Aporpå Black Cat - någon som har koll på vad som gäller rörande frakt av skidor, det enda jag lyckades läsa mig till var att man inte kunde skicka kollin som översteg totalmåttet 160cm? Min plan var att skicka den stora feta skidbagen vidare från Narita till Hokkaido medans vi upplever Tokyo?
Jag skickade mitt skidfodral åt andra hållet Niseko till Narita med Black Cat, det var ingen problem. Vi var 5 pers som skickade var sitt fodral i storlek för två skidor och på hjul.

JAPAN Transfer?
marcusen sa:
Är inga problem, men kostar lite mer vill jag minnas.

JAPAN Transfer?
Vattendroppe sa:
marcusen sa:
Då slappnar jag av och räknar med att det fungerar när vi är där :-)

JAPAN Transfer?
marcusen sa:
Vattendroppe sa:
marcusen sa:
Då slappnar jag av och räknar med att det fungerar när vi är där :-)
Funkade kanon förra året för mig med ett stort skidfodral och en stor trunk på hjul

/C

Snödjup

Tillbaka
Topp