säsonga i jasna? E ganska dyrt där då det e sjukt mycke ryssar som åker dit! men åkningen är super!!! kan ni inte språket kan det nog bli jobbigt med jobb...här i prag så e det grymt svårt o få ett enkelt jobb om du inte kan språket...men allt löser sig!
have fun!