Jesper Tjäder is awesome

Jesper Tjäder is awesome
Hoppas något företag nappar nu så det inte missar honom! Jesper har varit duktig länge men denhär videon tror jag hjälper honom att få den credd han förtjänar! ;)

Jesper Tjäder is awesome
Värt att nämna är att freeskier magazine nyss kom upp i 30,000 medlemar på facebook. Om han fortsätter som han gör och inte skadar sig så har killen e sjuk säker framtid. Men om du Jesper ser mitt inlägg så kan jag bara säga att jag är en kille på 17 vintrar som gillar att åka skidor, Ställer upp på det mesta. Så om du är sugen på att dela med dig lite utav proe livet när du är vuxen så finns jag där. Så om du är trött på skidor någon gång kan jag ta på mig dina kläder och spela thög på X-games..... Det är de enda som behövs för framgång.

Senast ändrad:
Jesper Tjäder is awesome
Men vadå sjukt??!! Fan va han har vuxit på sig! Kom ihåg första året dom hade skidskytte VM i Östersund. Då hade jag, bror och han en uppvisning på matta under prisutdelningen:P

Jesper Tjäder is awesome
Damnjibber sa:
J-Niemi sa:
gurkaz sa:
haha, awesome! då vet man redan nu vilken nästa svensk som kommer vinna jib academy
Han får tyvärr inte vara med nästa år :( men nu måste han få sponsor!
han får visst vara med, bara att han videokvalar, det var många 93or som hade gjort det och dom fick vara med i mammoth! så i år fick alla 93or vara med egentligen!
Ja men han får ju inte kvala från sverige eller?

Tillbaka
Topp