Jib Academy 2010

Jib Academy 2010
Oscar Wester
Per Fernvik
Jon Häggberg
Jonas Ruthberg
Frej Jönsson
med mera..

finns många jäkligt duktiga.. och än är det ett tag till finalen så tror alla kan steppa upp med några nya feta trick tills dess!

efter 2h golden air kvalet känns ju dock oscar ganska given, men mycket kan hända!
blir spännande att se

Senast ändrad:
Jib Academy 2010
Jag tror wester ter hem de. Han vann ju nyss kvalet till SGA.

mistersedin sa:
Jonas Ruthberg, Måns Dohns, Oscar Wester, Frej Jönsson, Axel Östlund, Per Fernvik.
och kanske maxi (:
Måns och Maxi får inte vara med och tävla, tävlingen är bara upp till 15år har jag för mig? och dom båda går på gymnasie.

Jib Academy 2010
JiBL sa:
Jag tror wester ter hem de. Han vann ju nyss kvalet till SGA.

mistersedin sa:
Jonas Ruthberg, Måns Dohns, Oscar Wester, Frej Jönsson, Axel Östlund, Per Fernvik.
och kanske maxi (:
Måns och Maxi får inte vara med och tävla, tävlingen är bara upp till 15år har jag för mig? och dom båda går på gymnasie.
maxi och alla 92or blir för gammla samt 93or som är födda efter datumet av finalen TROR jag, har för mig att jag har läst det..

Jib Academy 2010
håller med niklas borg man ska inte glömma bort jesper men tror på Frej elr sedlacek faktist:D

Jib Academy 2010
Om inte Oscar Wester vinner 2010 så vinner han 2011. Han hinner väl inte bli för gammal? Rätta mig om jag har fel..

Senast ändrad:
Jib Academy 2010
fredrisch sa:
Om inte Oscar Wester vinner 2010 så vinner han 2011. Han hinner väl inte bli för gammal? Rätta mig om jag har fel..

Och om nu inte Wester vinner 2010 så vinner Maxi!
hade du läst lite högre upp i tråden så står det att maxi är för gammal!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp