Jib Academy 2010

nillen

Ny medlem
Jib Academy 2010
Jag vet att det nyss har varit final iår, men ändå så är det så att jag sitter och funderar vilka alla ni tror kommer gå vidare till europafinalen 2010(?) och om sverige vinner i år igen och i så fall vem vinner?
Sverige har haft sjukt många stjärnskott dom senaste åren (3-4 åren, rätta mig om jag har fel) och kommer vi fortsätta pumpa sjukta kids som kan (nästan) allt proffsen kan?

På min första fråga har jag inga svar (det var därför jag skapade tråden, men ksk Magnus Granér, Tobias Sedlacek, Frej Jönsson, Oskar Wester eller någon)
På den andra frågan har jag inte någon aning om alls utom att jag tror att Sverige vinner igen!
Dock så vet jag att sverige kommer fortsätta pumpa proffsåkare i framtiden! :)

Kom med förslag på finalister osv! :)

Jib Academy 2010
mistersedin skrev:
Jonas Ruthberg, Måns Dohns, Oscar Wester, Frej Jönsson, Axel Östlund, Per Fernvik.
och kanske maxi (:

maxi får inte vara med nästa år han är för gammal

Jib Academy 2010
maxi och alla 92or blir för gammla samt 93or som är födda efter datumet av finalen TROR jag, har för mig att jag har läst det..

Senast ändrad:
Jib Academy 2010
Frej Jönsson eller kanske Axel östlund fattar inte hur dom inte kunde skicka frej till europa finalen i år. Sen tror jag även fernvik och häggberg ligger bra till. Men det finns fler som är jävligt duktiga.

Jib Academy 2010
jonas ruthberg lätt han snurra ju åt båda hållen och jesper tjäder, per fernvik

Jib Academy 2010
Jag tror faktiskt att det är någon som ligger och "lurar i mörkret" som tar det hela. Det kommer alltså vara någon som ingen känner till, en riktig dold supertalang!

Det är vad jag tror.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp