Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
precis vem fick kontraktet?jeppenator sa:vem vann kontraktet då?.. de kan dom ju inte splittat mellan åkarna..?
alla fick kontrakt som jag förstod detkrrilleeee sa:precis vem fick kontraktet?jeppenator sa:vem vann kontraktet då?.. de kan dom ju inte splittat mellan åkarna..?
Såg filmen på NS och du såg ut att köra hårt, dom andra hade inte en chans på raka boxen... :DhHarlaut sa:ja tycker de va lite tråkigt att alla vann..:P för jag och nick martini sattsade så sjuukt mkt och ville fett gärna vinna båda 2 och körde typ bättre än nånsin och sen var de 2 som skadade sig första och andra dagen som också vann, och så var de 2st som bara gjorde cork 7or typ.. men de va ändå FETT
haha, thnx homieOLLERIXON sa:Såg filmen på NS och du såg ut att köra hårt, dom andra hade inte en chans på raka boxen... :DhHarlaut sa:ja tycker de va lite tråkigt att alla vann..:P för jag och nick martini sattsade så sjuukt mkt och ville fett gärna vinna båda 2 och körde typ bättre än nånsin och sen var de 2 som skadade sig första och andra dagen som också vann, och så var de 2st som bara gjorde cork 7or typ.. men de va ändå FETT
det är 2 trick som ja saknade i filmen.. 270 sw.up pretzel 4, lite fronflipps.. men dom har ja på klipp som ja får använda så dom klippen ska vara med i min film till freeide awards..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:harlaut var den som stack ut mest på flmen. Galna rails, diggar fs sw up pretzel 2 på kinken.
270 sw.up pretzel 4!!! Hehe sjukthHarlaut sa:det är 2 trick som ja saknade i filmen.. 270 sw.up pretzel 4, lite fronflipps.. men dom har ja på klipp som ja får använda så dom klippen ska vara med i min film till freeide awards..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:harlaut var den som stack ut mest på flmen. Galna rails, diggar fs sw up pretzel 2 på kinken.
många nya..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:270 sw.up pretzel 4!!! Hehe sjukthHarlaut sa:det är 2 trick som ja saknade i filmen.. 270 sw.up pretzel 4, lite fronflipps.. men dom har ja på klipp som ja får använda så dom klippen ska vara med i min film till freeide awards..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:harlaut var den som stack ut mest på flmen. Galna rails, diggar fs sw up pretzel 2 på kinken.
Men i din FVA- film, kommer det att vara många nya klipp som ingen har sett eller kommer det vara mycket som redan har visats?