Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag tror inte oscar kommer va med nästa år.. man måsste ju dömma en tävling efter hur duktiga åkarna är, inte ålder..gurkaz sa:en fråga bara, vore de inte bättre om en 94 vann som inte får vara med nästa år istället för en 95? för oskar är väl 95, han är ju as grym men om han vann nästa år istället skulle han ju ha ännu större chans i finalen för då är han ju bättre osv? eller kan man vinna i sverige 2 gånger kanske?:P han vinner säkert i mammoth ändå men tänkte bara på de![]()
neej han är 95alberthogberg sa:oscar är 94:a
det var as nice med hoppen och allt , men sista railen var sjukt trökigt kortsEricson sa:Det är klart det det inte ges ut plus poäng beroende på hur gammal man är. Jag hoppas alla var nöjda men allting! Jag tycker att det var den bästa jib academy coursen någonsin men hoppen och och railsen på slutet!!!!!
lätt en av den roligaste slopestyle banan jag har kört! skön och lagom stora hopp, dock var railen på slutet lite tråkiga :psEricson sa:Det är klart det det inte ges ut plus poäng beroende på hur gammal man är. Jag hoppas alla var nöjda men allting! Jag tycker att det var den bästa jib academy coursen någonsin men hoppen och och railsen på slutet!!!!!
haha whooot? :p tell usRullator sa:någon mer än jag som såg Tjäder´s diss till Simon? Haha sjukt kul!
Det var en sjukt rolg dag förövrigt med grymt väder och kul folk!
Dock har väl alla varit välförtjänta av segern?Misterister sa:Hur många salomon sponsrade åkare har vunnit nu? undrar bara
Självfallet, Simon var i alla fall välförtjänt. Såg ju inte finalen så antagigen åkte Oscar bra, annars tycker jag att han mixar snurrar med fel grabar, kör aningen hetsigt osv. Men han förtjänade förmodligen platsen. Jag undrar bara hur många som vunnit.JWahlgren sa:Dock har väl alla varit välförtjänta av segern?Misterister sa:Hur många salomon sponsrade åkare har vunnit nu? undrar bara
Även om jag inte såg finalen på plats så skulle jag mycket väl tro att Oscar vann välförtjänt då jag har sett vad han kan prestera, sjukt duktig kille!
Han gick upp efter att ha fåt sitt namn uppropat och Simon räcker upp handen för att ge han en "high five" Tjäder tittar på han och skakar hand med dom andra, var nog inte avsikligt men det var kul. Finns på film vet inte ifall han skulle acceptera att han som har klippet lägger upp det :P4front sa:haha whooot? :p tell usRullator sa:någon mer än jag som såg Tjäder´s diss till Simon? Haha sjukt kul!
haha. nä, det var inte meningen :/Rullator sa:Han gick upp efter att ha fåt sitt namn uppropat och Simon räcker upp handen för att ge han en "high five" Tjäder tittar på han och skakar hand med dom andra, var nog inte avsikligt men det var kul. Finns på film vet inte ifall han skulle acceptera att han som har klippet lägger upp det :P4front sa:haha whooot? :p tell usRullator sa:någon mer än jag som såg Tjäder´s diss till Simon? Haha sjukt kul!