Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Neppsimon_lund sa:bra! flottsbro har väll inte ens öppnat?
ömm.. de ska snö och bli kallt i helgen och i nästa vecka!SverigeTomten sa:Om det blir fortfarande såhär varmt så blir det ingen jibacademy i väsjö heller...
jag kanske låter lite pressimistiskt men men...
på tv4 vädret så blir det kallt på söndan sen blir det + igen :/(Feelix sa:ömm.. de ska snö och bli kallt i helgen och i nästa vecka!
haha, jag skulle nog mer tänka på om det finns ngn snö att åka på än om du hittar en parkeringsplats.Mickegustafsson sa:Undrar lite om det finns mycker parkeringsplatser osv..
man vill ju inte åka 15mil sen är det fullt med bilar och ingen parkering..
oftast när väsjö är "fullt" så är de ungefär 1/4 av hela parkeringsområdet som är upptaget. :DMickegustafsson sa:Undrar lite om det finns mycker parkeringsplatser osv..
man vill ju inte åka 15mil sen är det fullt med bilar och ingen parkering..
snälla?ePousette sa:asså, nån som kan möta oss på centralen?
Jag ska till väsjöbacken den 16, nu på lördag alltså. Jag åker från Huddinge men vi kan mötas i centralen om du vill. Bestäm tid bara... och säg vilket ställ som du kommer att ha på dig (så att jag vet vem du är). Jag åker ensam till jib academy, så det vore skoj att hänga med någon.titti540 sa:snälla?ePousette sa:asså, nån som kan möta oss på centralen?
hehe, det som är problemet är att våran buss kommer till stockholm 9:45SverigeTomten sa:Jag ska till väsjöbacken den 16, nu på lördag alltså. Jag åker från Huddinge men vi kan mötas i centralen om du vill. Bestäm tid bara... och säg vilket ställ som du kommer att ha på dig (så att jag vet vem du är). Jag åker ensam till jib academy, så det vore skoj att hänga med någon.titti540 sa:snälla?ePousette sa:asså, nån som kan möta oss på centralen?