Jib Academy VIDEOKVAL!

jeppenator

Aktiv medlem
Jib Academy VIDEOKVAL!
Yes, ni läste rätt! Om de är så att man inte har möjlighet att åka på något jibacademy i närheten så finns det nu en chans att kvala in endå direkt till mammoth!!

5 platser kommer dom ge ut via videokvalet! och det är 5 olika videotävlingar.. dom körs 2 stycken i månaden tror jag och du kan skicka in en video till varje av dom 5 deltävlingarna om de är så att du inte skulle vunnit den föregående, då är det bara att ta kameran, filma nya bättre trick och göra en sjukare edit att skicka till nästa!

Du får inte vara över 16 år gammal för att delta.. och editen måste vara 1 minut lång MAX.

Dethär hittade jag på newschoolers.com om tävlingen:
http://www.newschoolers.com/web/content/news/news_id/2476/

bara att läsa..

sen är jag inte 100% säker på att svenskar kan vara med och delta! men står inget om att vi inte får vara med.. så de är bara börja filma sjuka grejer och skicka in!

freeride kanske släpper lite nyheter om dethär inom kort.. vem vet ;)

lycka till på jibacademy alla ni som är under 16!
/jeppe

Jib Academy VIDEOKVAL!
Min syster ställer upp i Jib Academy och hon har mig som coach!
Jag ska försöka att hon blir en av de vassaste kvinnliga åkarna som Jib Academy aldrig någonsin skådat. Det är inte lätt, men hon kämpar som ett monster för att kunna komma till tävlingen!

Märkte nyss att det inte gick att videokvala från Sverige...

Senast ändrad:
Jib Academy VIDEOKVAL!
har inte riktigt fattat dedär med åldersgränsen på jibacademy, är de 16 eller är de född 92 som får vara med? måste väl vara födelseåret dom går på eller?

Tillbaka
Topp