JibAcademy Final I Flottsbro

• Trådstartare Trådstartare aron_ostman
  • Start datum Start datum
NiclasK sa:
eEVEZ sa:
de åkare som gick vidare till head to head heaten var:

sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
simon ericsson
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen

tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något! (:
Simon ericson gick till final också. En av normännen ska bort från din lista.
såå nu är det nog rätt!

Senast ändrad:
jo men han gjorde ju inte de förra året. och eftersom han har hög position om man kan säga så hos scott så kanske han inte byter iår heller..

NiclasK sa:
eEVEZ sa:

sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
vegard Öje
linus thornberg (?)
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen

tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något! (:
då var det nån annan det var två norrmän i head to head o e säker på att vegard o ketil var dom två ! e du säker på att han simon eriksson gick vidare :) ??

jaa simon ericson fick möta kim boberg i första head to head heatet...

charpentier sa:
NiclasK sa:
eEVEZ sa:

sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
vegard Öje
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen

då var det nån annan det var två norrmän i head to head o e säker på att vegard o ketil var dom två ! e du säker på att han simon eriksson gick vidare :) ??
har råkat skriva henrik harlaut 2 ggr också. hehe. men niclas var coach så han vet nog vad som är rätt.
men jag har också för mig att 2 norrmän gick vidare... så bort med 1 Henke å in med Vegard så stämmer det nog!

....jag vet inte

Senast ändrad:
UPDATE AV LISTAN:

sebastian karlsson
kim boberg
simon ericson
vegard öye
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen

det borde vara rätt!

Senast ändrad:
eeh cp ^^

GRATTIS HARLAUT!!

hoppas att de går bra i staterna,, när är de de blir att resa till mammoth ?

sen hoppas jag att du får ma va i JOI också..

Hampus

charpentier sa:
en sak bara hur kunde så myckee små killar som bara körde på lilla kicken o max kunde 360 va i final :/
Gick troligtvis vidare från Vallåsen där de bara va 22 med och 10 som gick vidare..

Liljedal sa:
fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
yngre?? han e ju förfan 15

vare inte så att om henke tacka nej till sponset som han förmodligen gjorde så, fick ingen nån spons bara ettan och om han tackar nej så gör han det!

Alexs sa:
vare inte så att om henke tacka nej till sponset som han förmodligen gjorde så, fick ingen nån spons bara ettan och om han tackar nej så gör han det!
henke vann förra året och tackade nej,, då fick nicklas k det istälet. tror de va s

a_ahlnas sa:
Alexs sa:
henke vann förra året och tackade nej,, då fick nicklas k det istälet. tror de va s
nja.. då var det väll en liten och en stor klass och niclas vann den äldre klassen och harlaut den yngre och adam persson kom tvåa...eller?

jo kanske.. hehe.. undrwar iaf vm som får sponset.. hade jag vart henke hade jag tackat nej till salomon och smith iaf.. hamnar lgre där tp. han e ju i scott pro team o får ju a smkt.. tro inte han får de av salomon.. inte i början iaf.. men.. ajja..

henke har ju redan spons av salomon ^^^

men av dom får han bara pjäxor och bindningar tror jag.. och pengar..

Slutresultat Jib Academy 2007
1. Henrik Harlaut, 16 år Åre
2. Kim Boberg, 15 år Älvdalen
3. Linus Thornberg, 14 år Kiruna
4. Ketil Jansen, 16 år Norge
5. Vegard Øye, 16 år Norge
6. Niklas Eriksson, 16 Åre
7. Sebastian Carlsson, 16 år Kiruna
8. Simon Eriksson, 14 år Täby

Liljedal sa:
fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
Kan hålla med dig. Speciellt när Jib Academy är känt för att "hitta dom nya svenska sjärnskotten". Harlaut må vara ett stjärnskott men har är ju känd sedan tidigare och har sponsorer, därför tycker jag att arrangörerna borde kontrollera vilka som får vara med.
Dock förstår jag att han vill åka till Mammoth men tycker ändå det är fel.
Grattis Harlaut och lycka till i USA!

Senast ändrad:
CrashX sa:
Liljedal sa:
Kan hålla med dig. Speciellt när Jib Academy är känt för att "hitta dom nya svenska sjärnskotten". Harlaut må vara ett stjärnskott men har är ju känd sedan tidigare och har sponsorer, därför tycker jag att arrangörerna borde kontrollera vilka som får vara med.
Dock förstår jag att han vill åka till Mammoth men tycker ändå det är fel.
Grattis Harlaut och lycka till i USA!
men det e väll bäst att den grymmaste får representrera sverige i staterna vafan!

Snödjup

Tillbaka
Topp