A
a_ahlnas
Guest
JibAcademy Final I Flottsbro
men vem fan fick sponset då? 4an??..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
såå nu är det nog rätt!NiclasK sa:Simon ericson gick till final också. En av normännen ska bort från din lista.eEVEZ sa:de åkare som gick vidare till head to head heaten var:
sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
simon ericsson
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen
tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något!![]()
henrik harlaut vann sponseta_ahlnas sa:men vem fan fick sponset då? 4an??..
men han tackade väll antagligen nej och då blir de som förra året att de går vidare till nån osponsradeEVEZ sa:henrik harlaut vann sponseta_ahlnas sa:men vem fan fick sponset då? 4an??..
han har ju redan, och 2an har, och 3an har..eEVEZ sa:henrik harlaut vann sponseta_ahlnas sa:men vem fan fick sponset då? 4an??..
man kan byta....?a_ahlnas sa:han har ju redan, och 2an har, och 3an har..eEVEZ sa:henrik harlaut vann sponseta_ahlnas sa:men vem fan fick sponset då? 4an??..
thnx HOMIEMathew sa:E'dollo förkänade lätt att vinna! Sjuk Steeze.
då var det nån annan det var två norrmän i head to head o e säker på att vegard o ketil var dom två ! e du säker på att han simon eriksson gick vidareNiclasK sa:Simon ericson gick till final också. En av normännen ska bort från din lista.eEVEZ sa:de åkare som gick vidare till head to head heaten var:
sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
vegard Öje
linus thornberg (?)
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen
tror att det är rätt! jag stod uppe vid starten och ropade ut namn så har säkert blandat ihop något!![]()
har råkat skriva henrik harlaut 2 ggr också. hehe. men niclas var coach så han vet nog vad som är rätt.charpentier sa:då var det nån annan det var två norrmän i head to head o e säker på att vegard o ketil var dom två ! e du säker på att han simon eriksson gick vidareNiclasK sa:Simon ericson gick till final också. En av normännen ska bort från din lista.eEVEZ sa:de åkare som gick vidare till head to head heaten var:
sebastian karlsson
kim boberg
henrik harlaut
vegard Öje
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen
??
<det stämmereEVEZ sa:UPDATE AV LISTAN:
de åkare som gick vidare till head to head heaten var:
sebastian karlsson
kim boberg
simon ericson
vegard öye
linus thornberg
henrik harlaut
niklas eriksson
ketil jansen
det borde vara rätt!
Gick troligtvis vidare från Vallåsen där de bara va 22 med och 10 som gick vidare..charpentier sa:en sak bara hur kunde så myckee små killar som bara körde på lilla kicken o max kunde 360 va i final :/
De kanske va på lördagens kval du va där å tittade?charpentier sa:en sak bara hur kunde så myckee små killar som bara körde på lilla kicken o max kunde 360 va i final :/
yngre?? han e ju förfan 15Liljedal sa:fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
henke vann förra året och tackade nej,, då fick nicklas k det istälet. tror de va sAlexs sa:vare inte så att om henke tacka nej till sponset som han förmodligen gjorde så, fick ingen nån spons bara ettan och om han tackar nej så gör han det!
nja.. då var det väll en liten och en stor klass och niclas vann den äldre klassen och harlaut den yngre och adam persson kom tvåa...eller?a_ahlnas sa:henke vann förra året och tackade nej,, då fick nicklas k det istälet. tror de va sAlexs sa:vare inte så att om henke tacka nej till sponset som han förmodligen gjorde så, fick ingen nån spons bara ettan och om han tackar nej så gör han det!
Kan hålla med dig. Speciellt när Jib Academy är känt för att "hitta dom nya svenska sjärnskotten". Harlaut må vara ett stjärnskott men har är ju känd sedan tidigare och har sponsorer, därför tycker jag att arrangörerna borde kontrollera vilka som får vara med.Liljedal sa:fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
men det e väll bäst att den grymmaste får representrera sverige i staterna vafan!CrashX sa:Kan hålla med dig. Speciellt när Jib Academy är känt för att "hitta dom nya svenska sjärnskotten". Harlaut må vara ett stjärnskott men har är ju känd sedan tidigare och har sponsorer, därför tycker jag att arrangörerna borde kontrollera vilka som får vara med.Liljedal sa:fan va tråkigt att dom som har dom bästa sponsorerna som man nästan kan och kan få vilkan sponsorer dom vill ska vara med och inte lämnar plats för yngre åkare !!!! jag tycker det är grymt dåligt !!!!!!!!
Dock förstår jag att han vill åka till Mammoth men tycker ändå det är fel.
Grattis Harlaut och lycka till i USA!