nleek Ny medlem 2005-03-29 Jibb Bindningar? #2 look jib p12 (tillhörande dynastar T-m ) hade ett par scratch pro teen jag med...dom bytte min skistopper sen dess har den klarat sig...men nu kör jag på T-M
look jib p12 (tillhörande dynastar T-m ) hade ett par scratch pro teen jag med...dom bytte min skistopper sen dess har den klarat sig...men nu kör jag på T-M
bmpi Ny medlem 2005-03-31 Jibb Bindningar? #4 mine har knukket tre gangr på tre uker!! først den ene, så den andre to ganger.. ikk ebra..
S snille Guest 2005-04-03 Jibb Bindningar? #5 Nej har inte kört speciellt hårt. Två första gångerna gjorde jag 540 i typ 3 meters hopp. Denna gång gjorde jag 540 mute i tärnabys största.
Nej har inte kört speciellt hårt. Två första gångerna gjorde jag 540 i typ 3 meters hopp. Denna gång gjorde jag 540 mute i tärnabys största.
mjewk Ny medlem 2005-04-03 Jibb Bindningar? #6 alltså, look jib p12 är ju samma bindning som sitter på stratch fs, är det en annan på pro teen?
DahIin Medlem 2005-04-03 Jibb Bindningar? #7 de flesta skistoppers går sönder när skidorna löser ut när du åker switch...