Jibb gymnasium?

ToBi3

Ny medlem
Jibb gymnasium?
Hallo..
Jag undrar om de finns åt jibbgymnasium i Sverige.
Så som Malmö har sitt skategymnasium som inriktar sig på skate så undrar jag om de finns något ställe där de inriktar sig på jibb.

Jag har hört att de ska finnas nånting sånt i Sälen eller något.. men ja tror de bara inriktade sig på slalom..

tacksam för svar :)

Senast ändrad:
Jibb gymnasium?
man kan gå local i malung som ligger presic vid sälen där går massa jibbare tror man får åka 2 dar i veckan och massa andra saker

Jibb gymnasium?
Jekub sa:
Jon_H sa:
man kan gå local i malung som ligger presic vid sälen där går massa jibbare tror man får åka 2 dar i veckan och massa andra saker
Fan Jon..jag ska ju söka dit...vill inte ha mer konkurrens ju !
Haha precis min åsikt! Nu håller alla käften om den linjen! :)... Vaddå malung? Där finns väl inget gymnasium? :S

Senast ändrad:
Jibb gymnasium?
Jibb gymnasium?
jag tänkte söka till malung.. men dom gick tydligen bara på länet, altså inte rixintag.. men dom kanske ändrar till nästa säsong..

Jibb gymnasium?
Senast ändrad:
Jibb gymnasium?
Hjalle_S sa:
Jekub sa:
Jon_H sa:
Fan Jon..jag ska ju söka dit...vill inte ha mer konkurrens ju !
Haha precis min åsikt! Nu håller alla käften om den linjen! :)... Vaddå malung? Där finns väl inget gymnasium? :S
Malung har aldrig haft ett gymnasium och kommer aldrig ha... alla som söker dit håller nog med

Jibb gymnasium?
Jibb gymnasium?
www.freeridegymnasiet.se

Vi åker 2 dagar i veckan i Kläppen och de är kickass!

Jibb gymnasium?
Ni får ju inte glömma bort att de öppnas ett jibb gymnasium här uppe i norrbotten. Närmare bestämt i Kiruna. Med 3 olika inriktningar, slope, big air och pipe!

Lycka till med sökandet.

Redigerat:

Glömde bort att de som får gå i Kiruna kanske inte söker utan blir handplockade av läraren (10 elever per år). Liten miss av mig.

Senast ändrad:
Jibb gymnasium?
Mitt tips är att läsa någon helt vanlig linje så som Samhälle, tro mig det kommer finnas tid till dina fritidsintressen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp